| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| De titel zegt het al, bij film(pjes) krijg ik alleen geluid, geen beeld. Ik heb k-lite mega al geprobeerd en die CCCP codec en zo nog een hele hoop divx players. Ik heb het probleem bij alle filmbestanden die ik maar kan vinden. En het is niet alleen mediaplayer maar ook in winamp en powerdvd. Dus ik vrees dat het aan een register instelling ligt. Maar wie weet hoe ik het moet oplossen?????? PS. zou het graag zo snel mogelijk opgelost hebben! Moet een film monteren voor een vriend van me!!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hoe heb je de codec-pack geïnstalleerd? Bij K-Lite Mega kies ik altijd "playback only" en ik kom eigenlijk nooit tegen dat ik iets niet kan afspelen. En dat het in al je programma's gebeurt is juist een aanwijzing dat het een codec-probleem is en niet een instelling, aangezien alle programma's hun eigen registersleutels hebben maar wel dezelfde codec-DLL's gebruiken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| k-lite weet ik niet meer, maar heb em wel al ervanaf gegooid. Dat het geen instelling kan zijn had ik al door, het is algemeen, dus bij de bron (codec) gaat het al fout... Maar hoe kan ik dit oplossen???
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2006
| ik heb iets soortgelijks gehad met quicktime. ik moest eve nbij de instellingen mijn in en out veranderen omdat er daar runback though total recorder. dit werkt normaal gewoon goed maar hierbij dus niet dus misschien gaat ie bij jou ook over een progamma dat je hebt geinstallerd. suc6 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lijkt me niet, want ik had alleen mediaplayer 10 en winamp erop staan. En van de ene op de andere dag werkte het niet meer... Misschien iets van spyware ofzo..maar heb hitman laten draaien en die heeft nix gevonden...
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2006 Locatie: Vladslo
| ik heb dit ook eens ongeveer gehad maar bij was het dan dat ik wel beeld had maar geen geluid. ik heb dit kunnen oplossen door " Systeem herstellen" te doen. hierdoor vond mijn virusscanner het virus, wat hij eerder niet deed. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geen geluid | SupReme | Hardware Junkies | 13 | 3-12-2006 21:11 |
| Geen geluid in Fedora 3 | GoTMoRe | Software Junkies | 4 | 24-02-2005 16:15 |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 23:28 |
| ik krijg geen plaatjes op een internet site | burak | Software Junkies | 2 | 20-10-2003 21:38 |
| flash player heeft geen geluid meer | tongue_of_colicab | Software Junkies | 2 | 25-08-2003 09:46 |