| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hallo, Ik heb een probleem met het bekijken van online wmv bestanden. Wanneer ik een online bestand wil bekijken (een Voorbeeld krijg ik allemaal rare strepen in beeld. De strepen beslaan de hele video, en verschillen in kleur. Wanneer ik deze wmv bestanden opsla op mijn harde schijf en daarna open gaat het wel goed, en kan ik het filmpje gewoon bekijken. Ik dacht eerst dat dit misschien aan de installatie van de Mega K-lite Codec pack kon liggen, maar deze heb ik verwijderd, opnieuw geinstalleerd en weer verwijderd en het resultaat blijft hetzelfde. Verder is het zo dat de kleurinstellingen van alle videobeelden niet kloppen. De ene keer zijn ze te licht, de andere keer te donker, te rood of te groen. Ik heb de kleurcorrectie die bij de drivers van Nvidia zitten al uitgeschakeld, en daar werd het niet iets beter door. PC: Windows XP Pro Sp2 Amd Athlon 64 3700+ Nvidia EN7300GT Iemand hier ervaringen mee? Zoja, hoe heb je het opgelost? Groeten! GB
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Probeer deze Codec Pack eens, ik had vroeger ook altijd vel gezeik met met het K-Lite codec pack, en met CCCP niet meer. Combined Community Codec Pack
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik heb deze geinstalleerd. Het enige verschil wat ik zie tussen klite en deze is dat ik nu een groen gestreept beeld heb gekregen ipv paarse strepen :P Dit is niet de oplossing ben ik bang ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verwijderde bestanden terughalen. | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 1-06-2006 23:30 |
| msn blokkeerd bestanden | oObreezerOo | Software Junkies | 5 | 9-05-2005 19:55 |
| Corrupte bestanden na backup | Daanbanaan | Software Junkies | 5 | 3-11-2004 21:39 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 18:54 |
| Film in 27 WinRAR bestanden? | Neonracer | Software Junkies | 5 | 9-11-2003 21:36 |