| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 november 2005
| Heey mensen, Ik het een nogal groot probleem. Ik krijg mijn pc niet opnieuw geinstaleerd en heb het volgende al geprobeert. Eerst het probleem : Hij boot niet van de cd maar als ik op rare manier er toch op de instalatie menu kan komen en kies voor het opnieuw instaleren herkent of ziet hij de cd speler niet. Mijn boot device staat al op de cd rom speler en ik heb ook een andere cd-rom speler geprobeert. Toch bleef hij boten vanaf mij hard drive. Dus ik uit die Boot device list mijn hard drive weg gehaalt. Dan zegt de pc dat hij geen bootdevice heeft. (staat op de cd rom ingesteld.) Ik zit eigenlijk met mijn handen in de haren i v m school enzo, want sommige programma,s hebben problemen die niet te verhelpen zijn. Maar dit terzijde ,hij moet gewoon opnieuw worden geinstald. Bij voorbaad vele dank. Greetz H-89 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Trek eens de 2e cd-drive uit. Probeer het nog maar eens.... Je hebt xp neem ik aan? home, pro??
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 november 2005
| Ik gebruik de drive gewoon als windows al is opgestrart bijv. voor games. Ook heb ik een 2de drive geprobeert, van een andere pc. Dus dit vind ik zo raar , ik kan wel de cd drive gebruiken als windows is opgestart maar niet om te booten bij de instalatie. |
| | |
|
| « Het Firefox Topic
|
Taakbeheer » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Instaleer probleem | H-89 | Software Junkies | 8 | 4-10-2006 22:10 |
| [Linux]Mandrake 9.1 instaleer probleem | squid | Software Junkies | 32 | 6-07-2003 14:35 |