| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2006 Locatie: Ruinerwold
| Ey Mensen, Ik heb een probleempje! Als ik een film afspeel en ik haal de player naar de voorgrond dan spoelt de film elke keer automatisch terug, iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb alle nieuwe codec's al geinstalleerd maar dat maakt ook niks uit, verder kan ik hier echt niks op internet over terugvinden, heeft iemand een idee of ben ik weer eens een uitzondering op de regel? alvast bedankt, greats |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welke ''player''...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hoe haal je de player naar voren? Gewoon op de taakbalk klikken? En misschien is het verstandig om het Engels in de kast te zetten tot je het beter beheerst Persoonlijk vind ik groeten op een forum sowieso redelijk overbodig..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Films kijken] Haperend geluid met AC3 stream. | eXistenZ | Software Junkies | 2 | 20-08-2005 10:25 |
| Codec probleem?: .mp3 niet kunnen afspelen in WMP | defecto | Software Junkies | 10 | 29-01-2005 00:06 |
| VCD afspelen op Philips CDI speler? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 3-05-2004 16:22 |
| Muziek afspelen bij openen pagina | Mr. van Dooremolen | Software Junkies | 10 | 9-06-2003 21:47 |
| waarmee .bin afspelen? (als in videofile) | kaozz | Software Junkies | 8 | 10-05-2003 16:32 |