| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Dag allemaal, Zoals het in mijn titel staat is Internet Explorer 7 geen Beta meer maar de waarheid :P Heb er goede ervaringen mee door het Betatesten van Vista en ben er tevreden mee. Nu kan je ze ook downloaden voor Windows XP Hier is de link: http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx Wie geïnterseerd is, kan deze downloaden. Het is gratis en de installatie duurt wel lang :/. Maar het is het waard Je hebt nu eindelijk Tabs zoals bij FireFox en meerdere homepage site, wat wel handig is :P Het enige wat je nodig hebt is een legale versie van Windows XP ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| - Anti pshising progje - iets sneller dan de oude IE6 - minder bugs, minder vastlopen - meer besturingen op van java, enz ... - mooier, net als Vista afgewerkt - Zoek robot balkje ( ik weet je kon dit ook met de oude IE6, maar nu zit deze erin gebakken) - Clear type voor site's te lezen - je kan inzoomen op website - je kan je tabs uitvouwen tot één groot blad en zien wat erop de andere website's actief is ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| IE7 is ongeveer hetzelfde als FF1.5... layout is iets anders maar werkt net hetzelfde... Overigens kan je niet zeggen dat het minder bugs heeft, dat is in 99% van de gevallen een absolute onwaarheid, en ook deze keer. Een nieuw programma bevat altijd meer fouten dan een programma dat al een paar tientallen/honderden keren is gepatcht. Er is over IE7 net een hele ophef geweest omdat ie maar 2 RC's heeft gehad, wat als gevolg heeft dat er naar alle waarschijnlijkheid nog heel wat bugs in zitten. Nog een nadeel van IE7 is dat css weer eens verandert... Firefox is echter ook een probleemgeval daarin, een aantal effecten werken ook daar niet. Maar uiteindelijk is het wel Firefox dat de normen het meest naleeft, soms spijtig omdat er dan effecten zijn die wel werken in IE(6) en niet in Firefox. Maar die effecten werken nu ook niet meer in IE7, of toch een deel niet, dus kunnen alle webontwikkelaars alles maar weer eens gaan aanpassen voor zowel IE6 als IE7 als Firefox... Joy! Overigens is de eerste IE7 lek al gevonden, al is dat in combinatie met Outlook Express... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| daarom werk ik met FF en Crazy browser, crazy broswer leeft een beetje als IE 6 , maar dan met multitabs en een dondersgoeie pop-up blocker(volgens mij nog beter dan die van FF in combinatie met Ad-Watch van Norman). Als iets niet goed werkt of er scheef uit ziet in FF ga ik altijd over op crazybrowser. Ook programma's die doorlinken naar IE , ook al heb je FF, wil die dan nog wel eens overschakelen op CB. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Legale windows? Daar twijfel ik bij mij aan Maar ik krijg het ding gewoong edownd...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Instellingen eigenschappen internet explorer | Daffy_Duck | Software Junkies | 0 | 4-12-2004 19:20 |
| internet explorer + downloaden + slechte muis = probz... | Dj Tw@n | Software Junkies | 5 | 10-01-2004 21:41 |
| [ IE ] internet explorer is zooo traag | InsaneKitty | Software Junkies | 2 | 22-11-2003 00:47 |
| internet explorer doet het ineens niet meer | Nike | Software Junkies | 13 | 8-10-2003 17:16 |
| Win XP: explorer.exe | the widow maker | Software Junkies | 4 | 23-04-2003 21:41 |