| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo Junkies Ik heb hier 2 HDDs liggen en ik wil ze even op fouten testen, weet iemand hoe ik dit een beetje professioneel kan aanpakken. JA, ik ken die foutzoeker van Windows ook wel, maar ik zoek iets beters. Ik bedoel dus niet een benchmark, maar een test programma. Ennee, google laat geen info los.. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
This is a Windows version of the Data Lifeguard Diagnostics utility. The utility can perform drive identification, diagnostics, and repairs on a Western Digital FireWire, EIDE, or USB drive. In addition, it can provide you with the drive's serial and model numbers. EIDE! En DAT terwijl ik mijn S-ATA HDD geselecteerd had Dus dat snap ik niet echt.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Edit: Ja, zoals google het al vermeld: WD400JD, Western Digital Caviar SE
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik had besloten dat programma toch maar op de gok te downloaden en testen. En het werkt! En niet alleen goed, maar perfect! Zelfs mijn Maxtor kan worden getest! :P I'll be back later for info!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ben ik nooit! :P Op CJ heb ik altijd een glimlach op mijn gezicht. Maarja, dat kun je niet zien aan mijn woorden... Maar ik wist wel dat dat laden en posten het probleem was... daarom zei ik F5. Dit soort dingen krijg je dus met tegelijk posten... wordt een beetje een zootje. Maar nee, ik was zeker niet boos hoor! ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Ik conroleer mijn schijven altijd op fouten met Partition magic 8.0 ... Ik gebruik dan de reescue disks tijdens het opstarten en daar zit een optie in "scan disks op fouten" misschien is het niet meer nodig misschien heb je er wat aan... succes in ieder geval
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Partition Magic 8.0 kicks ass!!! Een super handig programma! (maak wel ff een backup van je register....)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Download program | Mr. Oizo | Software Junkies | 21 | 29-09-2006 00:01 |
| File Protect Program | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 5-01-2006 15:42 |
| Multi Pc Monitoring program :) | modder.exe | Software Junkies | 5 | 24-12-2005 02:56 |
| Test help | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 24-02-2005 19:49 |
| Test PSU Mod | defecto | News & Review Junkies | 7 | 16-07-2004 19:24 |