| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| sinds wanneer heeft windows xp een blauw scherm? ding zegt dak hardwarematige fout had en startte de pc opnieuw op 1 sec erna, dr voor was er niks aan de hand en erna was er niks aan de hand en waarom gebeurd dit als ik net naar tweakers.net ga? :P |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
.En waarom het gebeurd als je naar tweakers.net gaat is ook heel erg logisch, Je hebt de afslag CJ gemist en dus krijg je een fout ![]() Maar serieus weet ik niet waarom het komt maar als het nu gewoon werkt dan ga er maar vanuit dat je systeem eventjes instabiel werd
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Windows zonder blauwe schermen is als - pasen zonder eieren - laurel zonder hardy - computer zonder cpu - muziek zonder boxen - sex zonder vrouw T is allemaal niet hetzelfde ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ontopic: zou je de oorzaak van de fout willen vinden dan zul je iets meer relevante informatie moeten aanleveren, wat was je aan het doen, wat is er (recentelijk) aan je hardware veranderd, en welke software is er veranderd, etc ? Is je voeding krachtig genoeg, allemaal dingen die mee kunnen spelen.
__________________ Those were the times... | |||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Jij hebt wel een super systeem als je nog nooit zo'n scherm hebt gezien zeg!!! ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ![]() ook leuk, 2 X tabblad automatische updates:P maargoed, wat ik aan hardware heb veranderd? nouw ik heb die hele pc net in mekaar gezet :P software? windows xp geinstalleerd en sp2 en 2 games en msn en wat drivers :P kan t zijn dat de zaak nog niet geaard heb? (geen geaarde stopcontacten op me kamer) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| dat aarden moet niet het probleem zijn. Het is niet goed maar werkt wel. Ik draai al jaren ongeaard. Het enige wat ik daardoor heb is storing op mijn Coaxcabel
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| damn had t net weer, alleen was ik deze keer net klaar met de tweakers site te checken :P nu begint t toch wel beetje vervelend te worden, maar gamen gaat probleemloos ![]() kan t komen doordat ik windows xp pro 32 bit op een 64 bit cpu draai? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ook dat moet niet zo'n groot probleem zijn. Dat deed ik zelf namelijk ook altijd. Misschien kun je de volgende keer de foutcode eens opschrijven dan kunnen we je iets verder helpen.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| aight ik doe mn best maar tis er maar 1 sec en dan start ie de pc opnieuw op enneh, ik heb liever niet dat er een volgende keer is :P edit: Alweer, verdomme t gaat veels te snel om t te lezen dit begint zeer vervelend te worden edit2: okj op naar de windows logboeken -> 3 dingen ontdekt 1e - Het stuurprogramma nv4_disp voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma. (als het goed is is deze de reden dat ie net het blauwe scherm kreeg) 2- Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: 8051fee6, parameter3: a9cfbac0, parameter4: 00000000.(en deze van gisteravond) 3- Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk0\D tijdens een wisselbestandsbewerking.(deze kwam gister blijkbaar veel voor volgens t logboek maar vandaag hemaal niet) is er niet een programma die zwaar gedetailleerd alle hardware op fouten kan onderzoeken? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| okj ding loopt echt te flippen nouw, wou de nforce4 chipset driver updaten, halverwege de update crasht de pc zonder blauw scherm, start em automatisch opnieuw op, inh windows alleen maar windows fouten rapporteer zooi, hup reset knop, geen foutmeldingen meer, nog een keer de update gedraaid en nu is ie wel gelukt. Zou ik een onstabiele windows hebben misschien? (geraakt steeds meer geirriteerd, k was net zo blij me me nieuwe comp :P) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Begin maar eens met je PC helemaal opneiuw te instaleren enzo. Formateer dan ook eventjes alle schijven. Zorg dat al je hardware goed zit en goed contact maakt en dergelijke. Blaas op je mobo alle slots eens schoon van alle stof en zorg ervoor dat alles op de juiste manier vast zit en ook goed vast zodat er niks kan gaan zitten 'jutteren'.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 20:36 |
| windows XP | Mika4D | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 13:51 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 22:37 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 15:52 |