Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 27-09-2006, 17:47   #1 (permalink)

Standaard Download program

Hallo jongens! (en hopelijk ook meisjes :P )

Ik weet dat dit topic tot illegaal kan uitlopen, daarom stel ik de vraag heel stilletjes.

Ik heb tot nu toe als download programma telkens Bearshare gebruikt, maar door meerdere redenen wil ik nu een ander programma. Ik stel wél eisen eraan;

> Veilig (!)
> Snel
> Groot assortiment aan "seeds" (dus veel resultaten na zoeken)
> Duidelijk en Simpel

*Praten over de programma's ZELF zou niet illegaal zijn, het delen van software wél. Dus deze topic moet niet tot illegaal uitlopen, ik aas gewoon op een mooi programma ipv Bearshare.
Oud 27-09-2006, 17:52   #2 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Ikzelf ben veel bezig met usenet, het is veilig, simpel wat minder, maar er is een hele goede tutorial, het grote assortiment is weer iets anders. Bij P2P programma's heb je heel veel resultaten, bij usenet moet je òf wachten tot het gepost word òf aanvragen, en hopen dat iemand het nog heeft liggen voor je, en zo vriendelijk is om het te posten.

Ik weet niet of het je trekt, maar je download met een 3Mbits abbonoment ongeveer met 300kb/s

Ik ben er zelf ook wel erg fan van, omdat er altijd wel iets tussen zit wat handig is. Ook is het zo, dat je altijd goede kwaliteit download, en je zeker weet dat alles het doet, wat bij bearshare en andere programma's nog wel eens fout wil gaan.

Als je wat meer info wilt, voeg me toe op msn (of had ik jou al? :P)
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-09-2006, 17:53   #3 (permalink)

Standaard

Ligt eraan wat je wil gaan downloaden, om films te downloaden gebruik ik nu 2 maandjes newsgroups en dit is echt ideaal!

Snel! -> vaak maximaal haalbare speed.

Legaal! -> Downloaden van films is legaal, het delen niet, omdat het door anderen op een nieuws server wordt geplaats hoef je dus niks te delen.

En er staan erg veel films op . Alleeen kost het wel wat, voor een accountje van 20mbit betaal je bij eweka (waar ik me account heb) 7,5 voor 30 dagen. Je kan hier intotaal 4 sub accounten op zetten als het ware (je accounts delen met andere is toegestaan) tot een maximum van 20 mbit natuurlijk.
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-09-2006, 18:33   #4 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik gebruik newsservers bij hetnet. Echt geweldig! Shareaza heb ik hiervoor gehad, en Azureus. Maar allebei was prut. In het begin gaat het wel, maar bij de 3e keer aanmelden gaat het voor geen meter.
Wat het verschil is tussen Peer2Peer (jouw Bearshare enz en newsservers?
-P2P maakt gebruik van andere mensen, die natuurlijk hun bandbreedte voor de upload zoveel mogelijk inperken (datalimieten en die zeik).
-Newsservers maken gebruik van (het staat in de naam) servers. Deze hebben een bijna onbegrensde datasnelheid. Ik haal met mijn 3MBit ook zoiets tussen de 300 en 340 kb/s.
Nadeel: je hebt niet alles zo maar even voor handen, het is maar een beperkt assortiment. Er worden "maar" 100 DVD films per dag gepost. (gemiddeld zo ongeveer...) En dan heb ik het alleen over dvd, niet over mpeg, divx, avi, wmv......
Je kunt op www.binaries4all.nl eens kijken welke progjes je nodig hebt en hoe het in elkaar zit.
Ik ben er helemaal weg van!
Oud 27-09-2006, 19:07   #5 (permalink)

Standaard

Als je wil weten wat een goed programma is, ga dan naar Google en typ bijvoorbeeld "P2P programma's" in, je krijgt duizende hits waar ook gebruikers ervaringen te lezen zijn.

En ik zal het nog maar eventjes zeggen, dit topic ligt een beetje óp de grens, dus pas op want anders komt er een slotje op.
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-09-2006, 19:46   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride

En er staan erg veel films op . Alleeen kost het wel wat, voor een accountje van 20mbit betaal je bij eweka (waar ik me account heb) 7,5 voor 30 dagen. Je kan hier intotaal 4 sub accounten op zetten als het ware (je accounts delen met andere is toegestaan) tot een maximum van 20 mbit natuurlijk.
Een betaalde account is niet nodig, ik gebruik die van mijn provider (planet) heeft 6 dagen retentie ( dat is de tijd dat de geposte dingen op die server blijven staan, houdt dus in dat je 6 dagen de tijd hebt om er iets af te plukken) En download ook gewoon met 300kb/s.

Bij mij kost het dus niks, behalve het abbonomentje.
Oud 27-09-2006, 23:05   #7 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Newsleecher en een simpel adsl abbo bij Hetnet biedt ruime voldoening hiero...gaan met die banaan!
Oud 27-09-2006, 23:57   #8 (permalink)

Standaard

ook ik ben gebruiker van newsgroepen.
op http://www.binaries4all.nl kunnen ze je alles uitleggen over het gebruik ervan en welke programmatjes je het veste kan gebruiken.

Succes ermee
Oud 28-09-2006, 00:38   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [24/7
Buffalo]ook ik ben gebruiker van newsgroepen.
op http://www.binaries4all.nl kunnen ze je alles uitleggen over het gebruik ervan en welke programmatjes je het veste kan gebruiken.

Succes ermee
Inderdaad heb ik er in het begin ook bij gehad, en die provider nieuwservers heb ik het niet zo mee, @home heeft helemaal een nieuwserver van 3x niks en ja ik betaal een keer 2 euro per maand voor goeie servers en een download snelheid waar ik niet over mag klagen ( 1 MB per sec )

Wie mijn dvd lijstje is wil door kijken: http://sation.be/dvds/
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 14:19   #10 (permalink)

Standaard

Ik gebruik Limewire pro En bitcomet, die torrents zijn meestal traag, maar ze zijn (meestal) wel goed Limewire pro is goed voor mp3'tjes niet zo handig voor films (vind ik)
Pawiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 14:30   #11 (permalink)

Standaard

Zoals velen hebben gezegd, www.binaries4all.nl is een goede site om te beginnen.

Ikzelf gebruik Grabit, omdat die in mijn ogen het makkelijkst in gebruik is
Oud 28-09-2006, 14:38   #12 (permalink)

unstable's schermafbeelding

Standaard

Voor muziek Limerwre ---> Supersnel en veilig voor muziek software zou ik er niet mee downloaden want dan haal je allemaal trojans binnen.

Voor software ---> Ares niet gek snel. Maar wel veel software en ook veilig.

Voor de rest TORRENTS
unstable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 15:22   #13 (permalink)

Standaard

Ik gebruik ook uTorrent. Die is wel lekker simpel, ook wel snel. En naar mijn inzien ook wel veilig (hoop ik). Alleen is het probleem van Torrents, dat je niet 1 specifiek mp3tje oid kan downloaden. Je zult dan meteen de hele cd moeten. Meestal is dat mooi, maar niet altijd. Daarom zoek ik nu iets zoals Bearshare of Shareaza, maar dan wat beter/sneller, en zonder meerdere programma's en shit te hoeven installeren.
Oud 28-09-2006, 17:04   #14 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

www.duken.nl leren downloaden in jip en janeke taal

oftopic hoe werken dat url gedoe staat dat ergens berschreven
DeKemp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2006, 17:34   #15 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoong13
oftopic hoe werken dat url gedoe staat dat ergens berschreven
Bijna goed:
Code:
[url]PLAATS LINK[/url]
of
Code:
[url=PLAATS LINK]CLICK[/url]
Heb het ook alvast voor je aangepast
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HDD TEST PROGRAM Mr. Oizo Software Junkies 9 30-10-2006 18:24
Download Junkies Mr. Oizo CaseJunkies Support en Feedback 4 29-10-2006 12:46
File Protect Program Don Zalmrol Software Junkies 2 5-01-2006 15:42
Multi Pc Monitoring program :) modder.exe Software Junkies 5 24-12-2005 02:56
download junkies wizz_kid CaseJunkies Support en Feedback 1 6-04-2005 23:02

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.