| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo jongens! (en hopelijk ook meisjes :P ) Ik weet dat dit topic tot illegaal kan uitlopen, daarom stel ik de vraag heel stilletjes. Ik heb tot nu toe als download programma telkens Bearshare gebruikt, maar door meerdere redenen wil ik nu een ander programma. Ik stel wél eisen eraan; > Veilig (!) > Snel > Groot assortiment aan "seeds" (dus veel resultaten na zoeken) > Duidelijk en Simpel *Praten over de programma's ZELF zou niet illegaal zijn, het delen van software wél. Dus deze topic moet niet tot illegaal uitlopen, ik aas gewoon op een mooi programma ipv Bearshare.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ikzelf ben veel bezig met usenet, het is veilig, simpel wat minder, maar er is een hele goede tutorial, het grote assortiment is weer iets anders. Bij P2P programma's heb je heel veel resultaten, bij usenet moet je òf wachten tot het gepost word òf aanvragen, en hopen dat iemand het nog heeft liggen voor je, en zo vriendelijk is om het te posten. Ik weet niet of het je trekt, maar je download met een 3Mbits abbonoment ongeveer met 300kb/s Ik ben er zelf ook wel erg fan van, omdat er altijd wel iets tussen zit wat handig is. Ook is het zo, dat je altijd goede kwaliteit download, en je zeker weet dat alles het doet, wat bij bearshare en andere programma's nog wel eens fout wil gaan. Als je wat meer info wilt, voeg me toe op msn (of had ik jou al? :P) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Ligt eraan wat je wil gaan downloaden, om films te downloaden gebruik ik nu 2 maandjes newsgroups en dit is echt ideaal! Snel! -> vaak maximaal haalbare speed. Legaal! -> Downloaden van films is legaal, het delen niet, omdat het door anderen op een nieuws server wordt geplaats hoef je dus niks te delen .En er staan erg veel films op . Alleeen kost het wel wat, voor een accountje van 20mbit betaal je bij eweka (waar ik me account heb) 7,5 voor 30 dagen. Je kan hier intotaal 4 sub accounten op zetten als het ware (je accounts delen met andere is toegestaan) tot een maximum van 20 mbit natuurlijk.
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik gebruik newsservers bij hetnet. Echt geweldig! Shareaza heb ik hiervoor gehad, en Azureus. Maar allebei was prut. In het begin gaat het wel, maar bij de 3e keer aanmelden gaat het voor geen meter. Wat het verschil is tussen Peer2Peer (jouw Bearshare enz en newsservers?-P2P maakt gebruik van andere mensen, die natuurlijk hun bandbreedte voor de upload zoveel mogelijk inperken (datalimieten en die zeik). -Newsservers maken gebruik van (het staat in de naam) servers. Deze hebben een bijna onbegrensde datasnelheid. Ik haal met mijn 3MBit ook zoiets tussen de 300 en 340 kb/s. Nadeel: je hebt niet alles zo maar even voor handen, het is maar een beperkt assortiment. Er worden "maar" 100 DVD films per dag gepost. (gemiddeld zo ongeveer...) En dan heb ik het alleen over dvd, niet over mpeg, divx, avi, wmv...... Je kunt op www.binaries4all.nl eens kijken welke progjes je nodig hebt en hoe het in elkaar zit. Ik ben er helemaal weg van!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Als je wil weten wat een goed programma is, ga dan naar Google en typ bijvoorbeeld "P2P programma's" in, je krijgt duizende hits waar ook gebruikers ervaringen te lezen zijn. En ik zal het nog maar eventjes zeggen, dit topic ligt een beetje óp de grens, dus pas op want anders komt er een slotje op. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Bij mij kost het dus niks, behalve het abbonomentje. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Newsleecher en een simpel adsl abbo bij Hetnet biedt ruime voldoening hiero...gaan met die banaan! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ook ik ben gebruiker van newsgroepen. op http://www.binaries4all.nl kunnen ze je alles uitleggen over het gebruik ervan en welke programmatjes je het veste kan gebruiken. Succes ermee
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
Wie mijn dvd lijstje is wil door kijken: http://sation.be/dvds/
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Zoals velen hebben gezegd, www.binaries4all.nl is een goede site om te beginnen. Ikzelf gebruik Grabit, omdat die in mijn ogen het makkelijkst in gebruik is ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Voor muziek Limerwre ---> Supersnel en veilig voor muziek software zou ik er niet mee downloaden want dan haal je allemaal trojans binnen. Voor software ---> Ares niet gek snel. Maar wel veel software en ook veilig. ![]() Voor de rest TORRENTS ![]() ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik gebruik ook uTorrent. Die is wel lekker simpel, ook wel snel. En naar mijn inzien ook wel veilig (hoop ik). Alleen is het probleem van Torrents, dat je niet 1 specifiek mp3tje oid kan downloaden. Je zult dan meteen de hele cd moeten. Meestal is dat mooi, maar niet altijd. Daarom zoek ik nu iets zoals Bearshare of Shareaza, maar dan wat beter/sneller, en zonder meerdere programma's en shit te hoeven installeren. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| www.duken.nl leren downloaden in jip en janeke taal oftopic hoe werken dat url gedoe staat dat ergens berschreven |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Citaat:
Code: [url]PLAATS LINK[/url] Code: [url=PLAATS LINK]CLICK[/url] ![]() | |
| | |
|
| « Apache en php
|
MS Word » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD TEST PROGRAM | Mr. Oizo | Software Junkies | 9 | 30-10-2006 18:24 |
| Download Junkies | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-10-2006 12:46 |
| File Protect Program | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 5-01-2006 15:42 |
| Multi Pc Monitoring program :) | modder.exe | Software Junkies | 5 | 24-12-2005 02:56 |
| download junkies | wizz_kid | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-04-2005 23:02 |