| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2006 Locatie: Z-Holland
| hallo, mn zusje zit nu in de brugklas, en heeft allemaal van die leuke cd-tjes. Maar nou heb je voor de helt daarvan Word nodig... maar k ben al een paar jaar grote fan van OpenOffice.org .. daarmee gaat gewoon .doc's openen meestal wel goed, maar voor een progje heb je echt word nodig, weet nou ook nie wat er zo speciaal aan is. Dus heb ik word nodig,.. maar weet iemand een goedkope versie? of de goedkoopste, ik ben geen student,.. dus die korting kan ik ook nog nie krijgen.. En graag zou ik dan wel de nederlandse versie ervan hebben,.. de engelse kan ik ook nog wel aan komen.. :P . alleen de nederlandse kan ik nie vinden.. noujah thnx iig ![]()
__________________ Nieuwe Dremel Stylus! adviesprijs € 85, ik zoek nog sponsors |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Welke eisen stelt dat ding verder nog aan Word ? Wil ie bepaalde versies zien ? Het lijkt me trouwens net zo handig als je even een (goede :P) computerwinkel binnenstapt met je vragen, maar wellicht zit er een licentiekenner onder de CaseJunkies... Trouwens gelijk maar even de subtiele hint richting potentiele reageerders: we zoeken een LEGALE oplossing ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2006
|
__________________ [CiP] Morpheus |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Even opletten en je ziet dat de topicstarter geen student / leerling is ![]() [edit] Ik verkondig bullshit, het moet wel kunnen: Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ik heb nog een ongeopende Corel Wordperfect liggen. Het is een pakket zoals openoffice, maar niet helemaal gratis. Iets van 20 euro zeker. Je kan er ook word documenten mee maken. Je hebt: een vervanger voor: MS Word, MS Excel, MS Powerpoint en outlook. Het werkt precies hetzelfde als MS Office maar is wel 130 euro goedkoper ![]() Enkele screens: ![]() ![]() ..... Als je interesse hebt PM me maar! ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Werkt Wordpad niet? Daar kun je volgens mij ook .doc mee maken, dus openen lijkt me wel logisch dan...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Aan de topicstarter: Als je echt de Robin Hood uit wil hangen kan je ook contact op nemen met de school, dat jullie thuis OOo gebruiken ivm kostenbesparing en dat deze CD's daar niet op werken. Ik vind persoonlijk dat zo'n school je niet kan dwingen om Office aan te schaffen. En wat nou als je helemaal geen computer hebt? (zal niet meer bestaan, en ik word al bang bij de gedachte dat ik geen PC zou hebben )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [PoP-Up's] waar je gek van word | Raven | Software Junkies | 17 | 27-07-2006 11:41 |
| Rare letters in Word | Tommyboy | Software Junkies | 0 | 17-01-2006 18:06 |
| Word 2003 vraagje | Dark Wanderer | Software Junkies | 3 | 13-06-2004 20:24 |
| Mijn pc word warm van mij! | Kloef | Cooling & OC Junkies | 8 | 26-05-2004 19:00 |
| t u u p word m8??? | Dj Tw@n | CaseJunkies Support en Feedback | 11 | 7-06-2003 21:12 |