| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Dit is mijn eerste tutorial sinds ik in de CaseJunkies Crew zit. Deze tutorial is meer bedoeld als test omdat het onderwerp niet geheeld bij CaseModding past. Toch zal het voor menig mens een handige tutorial zijn, daarom maak ik hem hier maar bekend. OPMERKINGEN & TIPS VIA PM! __________________________________________________ ____________________ Verwijderde bestanden terughalen? • Samenvatting: Iedereen overkomt het welleens. De prullenbak leeggehaalt terwijl je dat ene bestand toch terug wou. Gelukkig zijn weggegooide bestand nooit écht weg. Met behulp van het programmatje Restoration kun je mogelijk uw bestanden redden. Wij vertellen hoe u uw bestanden met Restoration weer kunt terughalen. • Categorie: tutorials • Bron: http://www.technibble.com/how-to-rec...deleted-files/ • Thumbnail: ![]() • Titel Pagina 1: Inleiding • Tekst Pagina 1: Heeft u ooit de prullenbak geleegd terwijl u dat beter niet had kunnen doen? Of een bestand verwijderd met SHIFT+DELETE terwijl u het bestand toch had willen houden? Gelukkig zijn verwijderde bestanden nooit écht weg. De harde schijf doet alleen dat ze er niet meer zijn, in feite zijn ze er nog wél. De verwijderde bestanden kunnen met een programmatje teruggehaald worden, mits deze niet overschreven zijn door andere bestanden. Helaas bevat Windows niet een programma om verwijderde bestanden terug te halen. Daarom is er op internet een gratis programmatje te downloaden welke verwijderde bestanden kan terughalen. Op pagina 2 van deze tutorial bespreken wij hoe u met dit programma kunt werken. • Titel Pagina 2: Hoe doet u dat? • Tekst Pagina 2: Het programma Restoration kunt u gratis downloaden vanaf de volgende link: DOWNLOAD Even het .ZIP bestand uitpakken, en u kunt aan de slag. Je hoeft dus niets te installeren. Hieronder hebben wij als voorbeeld .JPG bestanden terug te halen. Hoe gebruik je Restoration? Eerst zul je de harde schijf waar de verwijderde bestanden op stonden moeten selecteren. Dit kunt u in het menu rechtsboven vinden. Als u bijvoorbeeld een bestand uit Mijn Documenten verwijderd heeft, selecteerd u schijf C. Als u alleen naar een specifiek bestand wilt zoeken zoals een tekst document, typ dan .DOC in de “All or part of the file” veld, laat anders het veld leeg. Als u klaar bent om te gaan zoeken klik dan op “Search Deleted Files” om het programma te laten zoeken naar uw verwijderde bestand(en). Wanneer de zoekopdracht is voltooid, kunt u de bestanden selecteren die u terug wilt halen. Dit kunt u doen door op de “Restore By Copying” knop te klikken. Wanneer u bestanden terug haalt moet u erop letten dat u de bestanden op een andere partitie of schijf zet, omdat anders er een risico bestaat dat u het originele bestands informatie overschrijft. Als u echter maar over een enkele harde schijf en/of partitie beschikt, kunt u de bestanden op een USB schijf, of een floppy zetten. Het is zelfs mogelijk om bestanden op een netwerk omgeving te zetten. Hopelijk zal u nooit bestanden terug moeten halen, als u dat wél moet, weet u nu hoe dat moet. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u ze stellen op ons forum __________________________________________________ ____________________ Opmerkingen en tips over hoe het beter kan zijn welkom, maar niet in dit topic, omdat dit topic duidelijk moet blijven voor vragen. Je bent welkom om via PM oid tips en opmerkingen te melden VRAGEN ZIJN DUS WÉL WELKOM! Met vriendelijke groet, Mr. Oizo
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraag bij tutorial : spiegelmod tutorial | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 9 | 11-04-2007 14:42 |
| Probleem met WMV bestanden | GBCHEATER | Software Junkies | 4 | 3-11-2006 06:58 |
| Verwijderde bestanden terughalen. | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 1-06-2006 23:30 |
| Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd | modder.exe | Software Junkies | 9 | 12-03-2006 17:12 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 18:54 |