| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2006 Locatie: Ouwegem
| Ik heb windows xp met een moederbord van asrock.Nu men vraag is dat ik die hdd met die os ook kan gebruiken bij een ander moederbord gigabite in mijngeval? Dank bij voorbaat.
__________________ Acmilano is the best |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 juli 2006 Locatie: Ouwegem
| Citaat:
__________________ Acmilano is the best | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Je kan je OS wel gebruiken, alleen ga je andere drivers moeten installeren. Gebruik dan DriverCleaner om je oude drivers te verwijderen. Om voortdurend te verwisselen tussen de twee moederborden kan je best twee verschillende schijven nemen, al moet het ook mogelijk zijn om gewoon beide drivers te installeren op hetzelfde OS. [edit]Maar ik ga wel mee met PureOptical dat je best gewoon kan formatteren en opnieuw installeren, je gaat een hoop nieuwe drivers moeten installeren en oude verwijderen, en dan vergeet je er gegarandeerd een...[/edit] |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Daarom raad ik bij het vervangen van hardware altijd aan om het besturingssysteem opnieuw te installeren. Dat kan sowieso geen kwaad ivm ongebruikte drivers, DLL's en registersleutels die het systeem na verloop van tijd gaan 'verstoppen'.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |