Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 1-09-2006, 14:30   #16 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Argh

Ik Download em wel weer een keertje
SupReme is offline  
Oud 1-09-2006, 14:52   #17 (permalink)

Standaard

Ik krijg Vista Ultimate lekker van een maat
Maargoed, genoeg offtopic gepraat, let's go ontopic!
case_freak is offline  
Oud 1-09-2006, 18:39   #18 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

En daarbij van mijn kant de vermelding dat het vragen naar of vermelden van illegale zaken vanaf nu per direct een gele kaart oplevert. De kern van het topic is om van illegaal naar legaal te gaan, dat is prima, maar methodes om illegaal je windows te blijven gebruiken willen we op CaseJunkies pertinent niet zien.

Be warned !
Oud 2-09-2006, 11:30   #19 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik wil daar even aan toevoegen dat posts als "ik download het wel weer" en dergelijke ook niet hoeven. Vanaf nu graag iets toevoegen aan de discussie en anders gewoon niet posten. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om zoveel mogelijk posts te scoren. De kunst is juist om in zo min mogelijk posts zoveel mogelijk mensen te helpen

Betreft de Vista-prijzen: als je student bent dan kan je dikke korting krijgen (100 euro ipv 300 euro betalen) en als je geen student bent heb je waarschijnlijk een baan en dan kan je het ook wel betalen. Geen reden dus om met illegale versies te blijven kloten Je doet er toch een jaar of 5 mee, dan komt die 300 euro dus neer op 60 euro per jaar. Voor sommige games betaal je dat ook, en speel je die een jaar lang elke dag? Waarschijnlijk niet, en Windows gebruiken veel mensen wel dagelijks. Als je het zo bekijkt is Windows helemaal niet zo duur :P
Oud 2-09-2006, 16:39   #20 (permalink)

Standaard

IK wil nog even toevoegen dat MIJN uitleg over het veranderen van de winxp key volledig legaal is, ik heb dan ook de vrijheid genomen om m'n post te editen, de reden vindt je in de post zelf...
Misschien een goed idee voor de mods om in het vervolg 10 seconden te besteden aan Googlen alvorens een post van een halve bladzijde te deleten... :/

Dan nog even dat legale keys WEL bestaan. Keys zijn sowieso WEL legaal, het meerdere malen gebruiken van een key op verschillende systemen is illegaal, tenzij je key daarvoor is bedoeld. Je kan via de telefoon bij MS gewoon een key bestellen. Alleen een key, niets anders dan een key. Want key = licensie...

Windows Vista zal net zoals XP SP2 nu, niet te kraken zijn. Het OS zelf wel, maar je zal geen updates kunnen installeren. Ik weet niet hoe het zit met jullie, maar ik heb geen zin om met een niet geupdate systeem rond te lopen waarvan de netwerkcode volledig opnieuw is geschreven (dus nog ongelooflijk veel fouten bevat). De netwerkcode van XP is nog steeds dezelfde als die van windows 98, en nog komen er elke maand updates voor omdat ze nog niet helemaal veilig is....

Overigens houden jullie legaliteit enzo hoog in het vaandel, maar waarom krijg ik een PM van een Mod(!) met de vraag om een legale key te sturen? Wie die mod was ga ik nu even niet vertellen, maar dat vind ik toch een beetje fout... En dan mijn post verwijderen omdat ik uitleg hoe je volgens MS je key kan veranderen :/
Trouwens, bericht is al verwijderd, dus inloggen op mijn account om te kijken wie het was heeft geen nut...
Wolgarnaal is offline  
Oud 2-09-2006, 22:15   #21 (permalink)

Standaard

Die PM was niet van mij, maar als het in de trant was van 'als legale keys bestaan, stuur mij er dan ook eens een' dan vrees ik dat je het sarcasme van het gemiddelde crewlid niet helemaal doorgrondt

Overigens is die veronderstelling niet gebaseerd op feiten, meer op mijn verstand wat een verklaring probeert te zoeken.
Oud 2-09-2006, 22:26   #22 (permalink)

Standaard

Ja, ik heb hem een PM gestuurd met de vraag als die keys echt bestaan dat hij dan mij eens mag komen bezoeken :-p. Het was niet de bedoeling om mee te doen met de illegale zaken.
Oud 2-09-2006, 22:31   #23 (permalink)

Standaard

Nuja, de discussie of een key legaal is of illegaal, danwel het gebruik ervan hebben we al kort gehad, en voegt eigenlijk niet zo veel toe aan CaseJunkies. Dat er wellicht toch legale keys zijn is een (wat dubieuze) vaststelling, en de PM van Jensn is weliswaar ongelukkig, maar niet met kwade opzet bedoeld. Ook het optreden van de moderators had wellicht beter gekund, maar onthoud dat wij ook maar mensen zijn die vrijwillig ons best doen voor CaseJunkies.

Intussen is het antwoord op het topic wel zo'n beetje gegeven, en gaan we ons weer verre houden van alle zaken die ook maar in de verte met illegaliteit te maken kunnen hebben.

Met dank voor uw aller aandacht,

Carpento
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows opstart probleem SupReme Software Junkies 17 28-05-2007 14:33
Probleem met DVD-ROM en Windows Code-X Software Junkies 12 16-04-2004 19:16
Windows 98 install probleem. Gizmo Software Junkies 0 13-01-2004 16:51
Probleem met windows ME plieshout Software Junkies 3 9-11-2003 17:49
Probleem met windows installeren.... mir4dor Software Junkies 10 17-10-2003 21:57

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.