Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-06-2006, 12:05   #1 (permalink)

Standaard vette shootemup ! Tacticalops Crossfire

to-crossfire.net

Sommigen zullen de naam Tactical Ops wel kennen.
Tactical Ops begon meer dan 5 jaar geleden als mod voor Unreal Tournament.Al snel werd het spel razend populair in de ,,underground". Net als bij games als Counterstrike kun je 2 zijden kiezen namelijk die van de Special Forces en die van de Terrorists.
Na een aantal versies kwam het spel officieel uit als Retail versie in de winkel maar daarna bleef het spel op een paar patches na jaren onveranderd en leek niet meer vernieuwd te worden. Tot eind April van dit jaar !
Er is namelijk een nieuwe Tactical Ops Tactical Ops Crossfire genaamd waar het Tactical Ops team jaren in het geheim aan heeft gewerkt. Dit keer is het een mod voor Unreal 2004 en je raadt het al, de graphics zijn veel beter ! Om de echte Tactical Ops gameplay te behouden heeft het TO-team de engine zo getweaked dat het weer als vanouds speelt. Na de 1e Beta met nogal wat bugs is de huidige versie echter goed speelbaar. Ben je in het bezit van Unreal 2004 en zoek je de ultieme kick in het shootemup genre ? Dan is TOC zeker een aanrader.

Hier is het spel te downloaden. Lees eerst wel goed wat je moet downloaden en hoe je het moet installeren.

Enkele screenies en plaatjes van wapens

Hieronder een paar wapens uit het Tactical Ops Crossfire arsenaal. Er zijn er maar liefst 20 ! te kiezen

to-crossfire.net
Oud 23-06-2006, 13:37   #2 (permalink)

Standaard

Is dat net zoiets al Tactical ops: Asault on terror, ofsoiets?
Want die graphics en die gameplay zoog een beetje :P
Hopelijk is dit een betere versie!
loekkie112 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2006, 15:53   #3 (permalink)

Standaard

dit inderdaat een soort van TO:AOT.
Het is de verbeterde versie die loopt op de unreal 2004 motor (weet ff het woord niet in het engels ).
Ik ben er ook mee bezig hem werkende te krijgen maar loop steeds tegen een error aan
Oud 23-06-2006, 16:13   #4 (permalink)

Standaard

engine
Oud 23-06-2006, 21:32   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Is dat net zoiets al Tactical ops: Asault on terror, ofsoiets?
Want die graphics en die gameplay zoog een beetje
Hopelijk is dit een betere versie!
Vergeet niet dat Aot op de UT99 engine draait, qua graphics is het achterhaald maar ik ben het absoluut niet met je eens dat de gameplay zuigt. Je moet gewoon veel spelen wil je goed worden, of je moet echt een natuurtalent zijn :P
Maar TOC is zoals ik al gezegd heb NOG vetter !
Oud 23-06-2006, 21:37   #6 (permalink)

Standaard

Ik heb AOT echt iets te veel gespeelt :P in iedere server stond ik bij 1 van de 1e, waren hun zo slecht of ik zo goed?
Maar nu heb ik CS en dat is wel zo'n groot verschil in gameplay!

Citaat:
Ben je in het bezit van Unreal 2004 en zoek je de ultieme kick in het shootemup genre ? Dan is TOC zeker een aanrader.
Moet je Unreal 2004 hebben?
Oud 23-06-2006, 22:21   #7 (permalink)

Standaard

Ik vind het net Counter Strike
Oud 23-06-2006, 22:24   #8 (permalink)

Standaard

Maar dan beter

Ik heb hem trouwens werkende.
De error is ineens weg :P
Oud 24-06-2006, 09:30   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik heb AOT echt iets te veel gespeelt in iedere server stond ik bij 1 van de 1e, waren hun zo slecht of ik zo goed?
Maar nu heb ik CS en dat is wel zo'n groot verschil in gameplay!
Je hebt vast niet gerotzooit met de elite of je bent echt een geboren fragger :P
Oud 24-06-2006, 10:14   #10 (permalink)

Standaard

Ik heb AOT best lang gespeeld (speel het nog eigenlijk ) en heb in verschilende clans gezeten ($P, Luna en nog een aantal clans die ik het noemen niet waard vind ) maar elke server op 1 staan dan moet je echt wel goed zijn jah. Of je speelde op de Boomtown servers en heel die dingetjes
Oud 24-06-2006, 11:53   #11 (permalink)

Standaard

Ik stond niet bij elke server op 1, maar wel bovenaan:P
En er waren maar weinig servers naar mijn mening!! daarom was er wienig afwisseling, want in elke server kom je steeds dezelfde mensen tegen.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ati Crossfire freekos007 Hardware Junkies 18 27-06-2006 11:13
Wat is nodig voor vette graphics POLL CM_Leon Hardware Junkies 1 4-04-2006 22:07
Vette vingers? :P SaphuA Casemod Junkies 10 14-05-2004 06:06
Hele vette muziek FireWurX Area 1337 64 1-12-2003 17:24
Vette Mini ITX kast..... Hardware Junkies 5 17-06-2003 18:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.