| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| ![]() to-crossfire.net Sommigen zullen de naam Tactical Ops wel kennen. Tactical Ops begon meer dan 5 jaar geleden als mod voor Unreal Tournament.Al snel werd het spel razend populair in de ,,underground". Net als bij games als Counterstrike kun je 2 zijden kiezen namelijk die van de Special Forces en die van de Terrorists. Na een aantal versies kwam het spel officieel uit als Retail versie in de winkel maar daarna bleef het spel op een paar patches na jaren onveranderd en leek niet meer vernieuwd te worden. Tot eind April van dit jaar ! Er is namelijk een nieuwe Tactical Ops Tactical Ops Crossfire genaamd waar het Tactical Ops team jaren in het geheim aan heeft gewerkt. Dit keer is het een mod voor Unreal 2004 en je raadt het al, de graphics zijn veel beter ! Om de echte Tactical Ops gameplay te behouden heeft het TO-team de engine zo getweaked dat het weer als vanouds speelt. Na de 1e Beta met nogal wat bugs is de huidige versie echter goed speelbaar. Ben je in het bezit van Unreal 2004 en zoek je de ultieme kick in het shootemup genre ? Dan is TOC zeker een aanrader. Hier is het spel te downloaden. Lees eerst wel goed wat je moet downloaden en hoe je het moet installeren. Enkele screenies en plaatjes van wapens Hieronder een paar wapens uit het Tactical Ops Crossfire arsenaal. Er zijn er maar liefst 20 ! te kiezen to-crossfire.net
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| dit inderdaat een soort van TO:AOT. Het is de verbeterde versie die loopt op de unreal 2004 motor (weet ff het woord niet in het engels ).Ik ben er ook mee bezig hem werkende te krijgen maar loop steeds tegen een error aan ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Maar TOC is zoals ik al gezegd heb NOG vetter !
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Ik heb AOT echt iets te veel gespeelt :P in iedere server stond ik bij 1 van de 1e, waren hun zo slecht of ik zo goed? Maar nu heb ik CS en dat is wel zo'n groot verschil in gameplay!Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Maar dan beter ![]() Ik heb hem trouwens werkende. De error is ineens weg :P
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik heb AOT best lang gespeeld (speel het nog eigenlijk ) en heb in verschilende clans gezeten ($P, Luna en nog een aantal clans die ik het noemen niet waard vind ) maar elke server op 1 staan dan moet je echt wel goed zijn jah. Of je speelde op de Boomtown servers en heel die dingetjes ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati Crossfire | freekos007 | Hardware Junkies | 18 | 27-06-2006 11:13 |
| Wat is nodig voor vette graphics POLL | CM_Leon | Hardware Junkies | 1 | 4-04-2006 22:07 |
| Vette vingers? :P | SaphuA | Casemod Junkies | 10 | 14-05-2004 06:06 |
| Hele vette muziek | FireWurX | Area 1337 | 64 | 1-12-2003 17:24 |
| Vette Mini ITX kast..... | Hardware Junkies | 5 | 17-06-2003 18:25 | |