| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| MSN Messenger is dood, leve Windows Live Messenger ! ![]() Microsoft heeft de opvolger van MSN Messenger 7.5 vrijgegeven. Deze is te downloaden op de site van Microsoft. Mess.be heeft al een patch beschikbaar om Windows Live Messenger 8 naar je eigen wensen aan te passen. Messenger Plus is nog niet beschikbaar.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb m al, vind de verschillen met 7.5 niet zo gek groot. Offline messaging weet ik nog niet van wat ik er van moet denken, het kan wel handig zijn in sommige gevallen. Audiogesprekken zijn weer iets verder geintegreerd, en daarmee snoept microsoft wellicht wat gebruikers van Skype weg. De tijd zal het leren.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Mwa, nog meer overbodige zooi waar ik absoluut niet op zit te wachten. MSN Messenger 6.2 is tenminste nog lekker simpel met alleen de functies die ik nodig heb. Ik doe niet mee aan die update hype. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
, ik zit dus ook niet op meer BreeZzAaaHH toeters en bellen te wachten, ik wil gewoon kunnen chatten zonder al die zooi er omheen.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
, juist, nog meer zooi erbij, gewoon MSN Messenger 6.2, gewoon normale functies erin, klaar! ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Live Messenger error code 80004005 | Youri_HL | Software Junkies | 6 | 12-07-2006 14:42 |
| MSN messenger virus?? | DJD xtreem | Software Junkies | 7 | 10-05-2005 22:16 |
| Windows messenger [ Help! ] | GoTMoRe | Software Junkies | 9 | 22-12-2004 23:34 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |
| Messenger | Norden | Software Junkies | 12 | 29-03-2004 20:13 |