| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| kheb bovenstaand progje nu, aan staan etc. marre als ik probeer op server te komen via men pa's pc slaat zijn pc vast ( is netwerk ziet er zo uit:modem ---> router --- pc's, staan allemaal direct in contact met de router) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind het eigenlijk een beetje cheap. Tis niet voor iedereen hoor, maar de meeste mensen vinden het gewoon cool om te zeggen dat microsoft zuigt. Ik werk heerlijk met windows. Tuurlijk heeft het zijn kuren, maar daar valt mee te leven. sorry, weer ontopic ![]() Ik gebruikte altijd ServU. erg relaxed progje, lekker makkelijk en werkt goed. misschien een tip?
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Eh.. tis zeker niet cheap om dat te zeggen als je ook je redenen er voor hebt.. end ie heb ik zeker.. Mac OS X vind ik ten eerste mooier en het is ook veel stabieler.. mijn server's draai ik ook niet voor niets op linux omdat het gewoon sneller en betrouwbaarder is.. Ik had een win2000 server maar dat gaf altijd conflicten en problemen. Al ben ik het er mee eens dat de huis tuin en keuken gebruiker nergens of nauwelijks last van die kuren zal hebben en dan ook niet moet zeuren. maar wanneer je het maximale van je systeem wil dan stapelen de problemen zich op ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| MENSEN! ff ontopic alstubliet ik heb gehoord dat bulletproof ftp vastslaat wanneer hij door een router moet kan dat kloppen? en is linux ergens (gratis) online te halen? en is servU ergens (gratis) online te halen? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| probeer es ff wat meer informatie te geven, hoe log je in op de ftp server? als je de internet explorer ftpclient gebruikt moet je ff een andere proberen WS_ftp, of CuteFTP (GOOOOOGLE!) en als ik jou was zal ik maar niet aan linux beginnen, je klinkt behoorlijk n00b-ig
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Serv-U is gewoon via google te vinden. ik wil geen links posten hier. en linux moet je inderdaad niet aan beginnen als je niet erg veel kennis hebt van de hele pcwereld. en om nog even kort antwoord te geven, saddy, Ik zei ook dat het niet voor iedereen geldt, ik bedoelde dus mensen zoals jij en ik met wat meer kennis van systemen en OS-en. maar toch blijf ik nog even op een stand-alone rondneuzen in RedHat 8.0, voordat ik em als DC ga koppelen..
__________________ Dus... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb zelf korte tijd bulletproof gebrukt, das een bagger programma, komt niet door je router maar de ftp server is zwak geprogrameerd. Ik draai nu op Serv U. Draait veel beter. PS je router mag niks uitmaken, Want het kan ook een interne ftp zijn. Echter wil je van buiten af op je FTP komen moet je poor 20 en 21 forwarden in je router naar het ip adres waar de ftp op draait.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ftp servers, altijd leuk! Ik heb zelf dus ook een tijdje bpftp server gebruikt maar vind het ook maar niks, serv-u roelt echt omdat je het ook van een afstand kan beheren bijv.! http://www.serv-u.com/, er is gewoon een gratis versie van, dat dus downloaden en dan je router poort 21 laten doorsturen naar de pc waar het opstaat! Binnekort linux faq, i promise! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NAT] Bulletproof achter Kerio Winroute Firewall 5.1 | FireWurX | Software Junkies | 10 | 22-09-2003 18:25 |