Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-06-2006, 17:36   #1 (permalink)

Standaard Windows Media Player 11 Beta

Hoi,

Eerst en vooral wil ik me excuseren voor mijn Windows Vista Beta topic...
Maar zou nu graag eens vragen of Windows Media Player 11 Beta de moeite is of niet?...
Ik weet niet juist of iemand van jullie het al heeft? Ziet er soort van Windows Vista - stijl uit...

Slu.

Djeet'n.
Djeet'n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-06-2006, 17:53   #2 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het sowieso niet zo met beta's. De functionaliteit is meestal toch geheel crap en de boel zit vol fouten. Kan ik net zo goed bij de oudere versie blijven welke wel goed werkt en wachten op de nieuwe versie zodra ie goed werkt. Zie sowieso niet in waarom je beta's wilt draaien.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-06-2006, 18:03   #3 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Ik heb het sowieso niet zo met beta's. De functionaliteit is meestal toch geheel crap en de boel zit vol fouten. Kan ik net zo goed bij de oudere versie blijven welke wel goed werkt en wachten op de nieuwe versie zodra ie goed werkt. Zie sowieso niet in waarom je beta's wilt draaien.
Gelukkig maar dat niet iedereen zo denkt, want dan zou een public beta geen effect hebben

Vooralsnog vind ik WMP 10 nog prima, en zo snel ie via Windows Update beschikbaar komt trek ik versie 11 wel binnen. Ik geloof dat de enige beta die ik ooit geinstalleerd heb de beta van msn 7.0 was, en die werkte hier best.
Oud 2-06-2006, 19:06   #4 (permalink)

Standaard

ik gebruik de beta van WMP11 en deze is wel te doen hoor.
Het uiterlijk is wat wennen maar hij is wel functioneel.
Oud 2-06-2006, 23:00   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Ja mss dat er in sommige beta's van bepaalde programma's veel fouten enzo staan...
Maar in de beta's van Microsoft valt dat over het algemeen toch behoorlijk goed mee hoor...
Ik heb hier bijvoorbeeld de Beta - versie van Microsoft Office 2007 en daar is echt niets op aan te merken, tenzij dat het in het Engels is, maarja, dat weet je al van voor je de beta download...

Nuja, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening.

Pas op, BlackCrown, ik wil zeker geen ruzie maken hoor,
wil gewoon even mijn mening zeggen...

Slu.

Djeet'n.
Oud 2-06-2006, 23:21   #6 (permalink)

Standaard

Enja,

was dit nog vergeten:
De link waar je hem kunt downloaden als je wilt
http://www.microsoft.com/windows/win...1/default.aspx

Slu.

Djeet'n.
Oud 3-06-2006, 00:46   #7 (permalink)

Standaard

Heb goed nieuws !

Ik heb gelezen op een site dat de public beta van Windows Vista op 8 juni zal uitkomen...
Nu nog hopen dat het juist is.
Ik verlang al...

Djeet'n.
Oud 3-06-2006, 09:16   #8 (permalink)

Standaard

ey voor al deze berichten hebben ze een edit knop.
Dan kan alles in 1 bericht.

Verder wil ik ff zeggen dat je blij mag zijn dat jij al die beta's wil gebruiken maar ik houd het toch maar gewoon bij de final releases. Toevallig WMP11 omdat ik deze ff wilde proberen maar nu staat er gewoon 10 weer op.

Elke beta van microsoft bevat kinderziektes. Vooral als het een heel OS betreft.
Ik kan me nog herrinneren dat XP als beta uit kwam. Het was een ramp. Ze zullen er vast wel van geleerd hebben maar hij is nooit af.
Anders noemen ze het geen beta.
Oud 3-06-2006, 09:43   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [24/7
Buffalo]ey voor al deze berichten hebben ze een edit knop.
Dan kan alles in 1 bericht.

Verder wil ik ff zeggen dat je blij mag zijn dat jij al die beta's wil gebruiken maar ik houd het toch maar gewoon bij de final releases. Toevallig WMP11 omdat ik deze ff wilde proberen maar nu staat er gewoon 10 weer op.

Elke beta van microsoft bevat kinderziektes. Vooral als het een heel OS betreft.
Ik kan me nog herrinneren dat XP als beta uit kwam. Het was een ramp. Ze zullen er vast wel van geleerd hebben maar hij is nooit af.
Anders noemen ze het geen beta.
Ja, oké.
Maar het is toch de Beta 2, waar toch weer enkele beveiligings - verbeteringen zijn gebeurd.
En trouwens, wie vind het nou niet leuk om een programma eens te 'testen' voor de release.
Misschien mensen die niet zo nieuwsgierig zijn als ik ... :P

BTW,'Verder wil ik ff zeggen dat je blij mag zijn dat jij al die beta's wil gebruiken maar ik houd het toch maar gewoon bij de final releases.'
Al die beta's? :P
Op dit ogenblik heb ik er maar 1 en het is die van Office 2007 en misschien komt die van Windows Vista er nog bij...

Slu.

Djeet'n.
Oud 3-06-2006, 10:26   #10 (permalink)

Standaard

mjah en je hebt het over WMP11 enzo .
maar no-offence hoor.
Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik vind gewoon dat je een beetje uit moet kijken met bijvoorbeeld een beta van een OS. Draai deze op een virtual machine ofzo want als main os ga je echt de boot in.

Maar laten we maar weer back on topic gaan
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows Media Player hapert in vista unstable Software Junkies 15 21-03-2007 15:14
Windows Vista Beta Djeet'n Software Junkies 38 29-10-2006 22:24
Windows Media Player Raptor Software Junkies 5 21-01-2005 00:15
Kan geen MPG kijken in Windows Media Player eXistenZ Software Junkies 4 18-05-2004 10:52
MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) jensen Software Junkies 19 30-04-2004 09:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.