| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik draai nu met Vista RC1 als main OS. Tot op dit punt is alles nog lekker stabiel en dus geen klachten. Vista is het teletubbie landschap gelukkig kwijtgeraakt en de taakbalk heeft een positieve metamorfose aangegaan. Ik ben zeer te spreken over de layout van vista en de werking is ook heel erg nice. Dus denk dat Vista wel gaat slagen.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Weet je al wat meer over de drivers voor je mobo? Moet het zelf nog instaleren en de vorige keer dat vista erop stond gingen mn drivers niet voor mn ati kaart terwijl ze vista drivers waren!!! :P
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Als Vista uit is [29 januari tog?] stap ik meteen naar de pc-boer en laat een geheel nieuwe pc samenstellen met Vista [als alles gaat volgens plans ]Zal ik dan de 1e zijn met de officiële Vista op Casejunkies? of gaan jullie ook zo snel mogelijk Vista kopen? Ik verwacht in ieder geval heel veel van Vista[ mag ook wel voor dat geld :P en hoop dat ik niet teleur wordt gesteld ![]() |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Alleen geluids drivers en me video drivers maar voor de rest werd alles gelijk herkend en werkte het. Zelfs mijn logitech G15 werd deels herkend.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| geweldig! ![]() Maar welke drivers heb je afhaald voor je geluid? Die van de cd van je mobo of via het net? Ik heb net gelezen op een forum van Abit dat ze geen betadrivers willen maken voor Vista. Ze gaan pas drivers voor Vista maken als Vista uit is ![]()
| |
| | |
| | #37 (permalink) |
| ik heb gewoon van het net (www.asus.com.tw) gehaald. En dan gewoon de windows XP drivertjes. Werkt als een trein bij mij. [edit] Vista kan zich bij instalatie van verschillende drivers 'voordoen' als een XP machine. Zo is het dus mogelijk om XP drivers te gebruiken. Dit werkt helaas niet bij alle drivers. Net lukte het namelijk niet bij de drivers van mijn printer . Maar na ff verder zoeken waren deze drivers nog in de DVD gebakken ook (vista DVD) en dus kunnen we toch nog printen ![]() [/edit]
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Zalig ![]() Lol moet je nu wat weten! Vandaag in de winkel waar ik werk kwam er man af die vroeg om Windows Vista! Ik zo van: Menneer Windows Vista is nog lang niet uit! Die man begreep het niet waarom nog niet :P
| |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik heb nu een goede versie te pakken en alles werkt als een zonnetje het enige dat niet werkt zijn 2 dingen HP Photosmart 7760 Logitech Quickcam Pro 4000
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 15-11-2007 00:49 |
| Windows Vista Sidebar Metertje | PsychoBram | Software Junkies | 13 | 7-10-2007 13:10 |
| Windows Vista en ervaringen | smokerpolo | Software Junkies | 74 | 24-08-2007 09:40 |
| Windows Media Player 11 Beta | Djeet'n | Software Junkies | 9 | 3-06-2006 10:26 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |