| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| hoi, Ik heb me de dvdkit besteld via de link in dit topic. tussen dit en 28 heb ik een vista beta 2 kitje met de 32bit en 64bit versie :P Mijn god voor een keer doe ik iets legaal lolIk word nummer 3 of 4 lolCheers.
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Nou de eerste BETA heb ik toen getest, gewoonweg drama. Vandaag de versie ff op een dvd-tje gefikt en meteen geprobeert. Meteen een fout wil niet instaleren. Loopt echt letterlijk vast in de instalatie. Dus weer terug naar MCE 2005. Ook de Office 2007 versie maar eens ged/l en ook die (legale BETA) wil niet instaleren volgende week komt mijn nieuwe pc en zal dan nogmaals een poging wagen emt beide. Maar vooralsnog niet echt gelukkig emt deze nieuwe telgen uit de MS familie.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
. 'k Heb Vista ook al staan, maar heb wel nog geen tijd gehad om het te installeren. 'k zou het inderdaad eens proberen met je pc van volgende week...Salu. Djeet'n. | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
Ik vind het BTW wel jammer dat ik hem niet kan testen, ik heb nooit de moeite genomen om een legale Windows XP te kopen ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Nieuwe public beta is gewoon te booten van de DVD. ISO overzetten op een DVD en dan vervolgens installeren. Tipje..... formateer de HDD tijdens de installatie (oude partitie verwijderen, nieuwe aanmaken, formateren bla bla bla) want dan blijven er geen restjes XP hangen. Voor de rest moet hij het gewoon goed doen en te installeren zijn als een normale XP installatie.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #27 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
Salu. Djeet'n. | |||
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Nog even de draad opnemen ( en ook even de policy schenden van oude koeien wakker maken :P). Vandaag heb ik Windows Vista Release Candidate 1 Customer Preview Program DVD Box ( 32 & 64BIT DVD versies) ontvangen ![]() Ik ga het morgen installeren :P Go Billy!!! Zijn er nog mensen?
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Vanmorgen 3 versie's geprobeert waaronder de laatste en met alleen de laatste werkte mij officiele key van MS de rest meost ik improviseren . Maar tijdens de instal steeds maar foutmeldingen ik maar weer retour @ XP (MCE).Maar suc-6 ermee
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik heb hem gister binnen gehaald maar wacht nog ff op reacties. Graag wil ik weten of hij al als main OS te draaien is. En dan mag hij van mij wel onveilig zijn qua beveiliging maar hij moet zoieso STABIEL zijn. Dus geef ons je ervaringen
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 15-11-2007 00:49 |
| Windows Vista Sidebar Metertje | PsychoBram | Software Junkies | 13 | 7-10-2007 13:10 |
| Windows Vista en ervaringen | smokerpolo | Software Junkies | 74 | 24-08-2007 09:40 |
| Windows Media Player 11 Beta | Djeet'n | Software Junkies | 9 | 3-06-2006 10:26 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |