| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Hoi, Mijn zus had per ongeluk een zalig zelfgemaakt filmpje (avi bestand) verwijdert van mijn pc. ( Ik ben nu ook van plan haar te verwijderen :P ). Kan ik met behulp van één of ander programma dit terughalen? PS it bestand is ook verwijdert in de prullenbak.Bedankt. Mvg, Don Zalmrol
__________________ Citaat:
| |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta= Wat gbcheater al niet al te subtiel meldt, daar is op Google enorm veel over te vinden, en IMHO gewoon een beginnersvraag, die met wat handig zoekwerk wel zelf op te lossen is. Helaas, helpdesk gesloten voor vandaag :P
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met WMV bestanden | GBCHEATER | Software Junkies | 4 | 3-11-2006 05:58 |
| [TUTORIAL] Verwijderde bestanden terughalen? | Mr. Oizo | Software Junkies | 0 | 9-09-2006 00:37 |
| Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd | modder.exe | Software Junkies | 9 | 12-03-2006 16:12 |
| msn blokkeerd bestanden | oObreezerOo | Software Junkies | 5 | 9-05-2005 18:55 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 17:54 |