| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Hallo, Ik zit met een beu probleempje en ik denk dat ik niet de enige ben. Het probleem is dat ik sommigte games niet meer kan installeren. Het spel waar ik het meeste problemen mee heb is Red Alert 2 en Yuri's Revenge. Ik kan deze niet meer installeren. Ik denk dat mijn computer te modern is. Kent er iemand een soort emulator, programma om oude games ( bv games van voor 2000) opnieuw te kunnen installeren? Zoals je een soort programma hebt om Duke Nukem 3D terug te kunnen spelen ( JFDUKE3D namelijk) .En ik al wat vanalles geprobeert. De cd op mijn HD te zetten, compatibel maken met xp, ... En toch wilt het nog steeds niet gaan. En nee de cd is niet kapot. Want bij een maat van me die nog een oude pc heeft staan, daar werkt alles perfect. PS: De setup van RA2 wil nog niet eens laden op mijn pc. Er komt een fout code op. PPS: Nu een ander klein vraagje buiten dit. Weet er iemand waar ik de nieuwsserverlist voor newsleecher kan afhalen van de Belgacom site? Mijn PC specs zie je onder mijn "Tip van de dag" staan. Alvast bedankt ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| RA2 hebben we hier uiteindelijk wel werkend gekregen op Win XP, heb je de compatibiliteitsmodus damn, 3 x woordwaarde al eens geprobeerd ? Volgens mij hadden we het zo opgelost namelijk...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar RA2 draait hier gewoon hoor. Neem anders hier eens een kijkje: http://ra-tech.planetcnc.gamespy.com...7#windows_xp21 Of hier: http://ra-tech.planetcnc.gamespy.com...ex.php/f7.html Succes want RA2 blijft roeleren! (in google: "RA2 + WXP" ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Thx Carpento & Mir4dor voor de hulp. Hoe ik het heb kunnen installeren is wel totaal anders .Ik had het eerst geprobeerd volgens de raad van carpento. Maar deze werkt bij sommige wel en bij anderen niet. De andere site die ik van Mir4dor heb gekregen zei ook iets dergelijks zoals dat van Carpento. Maar deze geeft je nog een link naar nog een andere site en terug nog eens naar een andere site. :P Hoe het bij is gelukt. Volgens die website zn guide. 1) De pc booten in veilge modus ( F8 ) 2) De cd volledig aanvinken met "compatibel met windows 95" 3) De cd installeren in de veilige modus. ( de setup laadt en verdwijnt dan terug. Na dit verdwijnen de pc herstarten ( normale modus ). 4) De cd laden en installeren. 5) Alle icoontjes op bureaublad van RA2 en RA2 YR aanvinken bij eigenschappen veiligemodus. Een heel rare methode wel maar het werkt bij wonder! En nu kan ik gezellig terug RA2 YR spelen. Nu kan ik mijn modmap terug spelen. Nightmare on bay of pigs :P en mijn score terug brengen na die crash van de server :s Citaat:
Bedankt voor de hulp.
__________________ Citaat:
| ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Er zijn dus meerdere wegen die naar Rome leiden, ben blij dat het je gelukt is *mag ik ff spammen ?* Als je toch RA fan bent, mijn maps: http://www.cannis.net/mir4dor/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 12:40 |
| Games zonder installeren | Biokipje | Software Junkies | 3 | 18-12-2007 16:03 |
| Nieuwe/oude koeler installeren,... maar welke en hoe ? | Hardware Junkies | 10 | 27-10-2004 13:52 | |
| Ken geen games meer spelen | PTR | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 16:23 |
| Oude comp start niet meer op | jrbuurke | Hardware Junkies | 3 | 21-08-2003 20:20 |