| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Hallo, Ik ben op zoek naar een beter brand programma dan Nero 7 Premium Edition. Ik ben bezig voor mijn ouders hun huwelijks verjaardag een compilatie van hun jaren samen op DVD te zetten. Maar met Nero 7 duurt dit eeuwen ( 6 uur om iets te branden )en durft meestal vast te lopen. Ik heb Nero 7 al talloze keren opnieuw geînstalleerd maar zonder verschil. Het is een officiele versie van Nero. Ik ben op zoek naar een dergelijke programma met ongeveer dezelfde opties van Nero en eentje die allesinds een stuk sneller brand.PS: ik heb ook eens rondgekeken op het internet maar vind bijna geen deftige. Specs: -AMD 4400 + 64 Bit Dual Core -ATI X1800 XT 512 MB - 450 GB HD van WD - 2 x 512 MB Ram van OCZ - DVD-ROM lezer van Plextor - DVD-RW 16 x Bedankt.
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik neem aan dat daar ook nog een soort conversie tijd inzit? want 4,7 gig branden is gewoon 4,7 gig branden, en daar kan die echt geen 6 uur over doen. Hij is het blijkbaar eerst aan het omzetten, en vervolgens gelijk aan het branden. ALS dat het geval is, zou je dan niet beter eerst los de conversie kunnen doen, en dan pas branden? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Hallo, Het duurt heel lang om bestanden klaar te maken voor het branden. En het branden zelf duur +- 30 minuten. En wat bedoel je met conversie tijd Azariel?
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| conversie is dus ongeveer hetzelfde als de bastanden klaar maken in nero .uit wat bestaat de dvd? filmpjes? Fotoos? mix ervan? Want als dat zo is kun je inderdaat beter eerst met een ander program je dvd compileren en dan branden met nero of dvd decryptor ofzo
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Ja, dat zou wel helpen maar wat als ik nu en waarschijnlijk gaat dit nog gebeuren dat ik nog nieuwe DVD's ga moeten maken .Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| dan zou ik het gewoon met een video programma aan elkaat zetten jah. Vraag mij ff niet hoe en welk programma want dat weet ik dan weer niet maar ik denk da er genoeg mensen zijn die da weten ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Hopelijk weet er iemand raad Waar Nero heel lang overdoet is creating menu's, streams en de films klaarmaken om te branden. Ik ben dus op zoek naar iets die dit versneld of een ander sneller programma. Allesinds allemaal al bedankt ![]()
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dat is dus precies wat ik bedoelde, conversie tijd: Converteren van het ene formaat, naar het andere, zodat het leesbaar is voor je dvd speler waarschijnlijk. Je gaat vanaf een ruw formaat filmpje, naar waarschijnlijk een svideo formaat voor afspelen op een dvd speler of iets in die richting. Maar ik weet zo niet of er een ander programma voor is wat het sneller doet. Het is gewoon bekend dat dat een intensief en tijdrovend werkje is. Dus ik ben bang dat je zoektocht misschien weinig oplevert. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Ah bedankt. Sorry ik begreep het nog niet goed . Lol nu wel .Je zou denken dat ze zoiets allang zouden weggewerkt hebben op de dag van vandaag. Hopelijk komt er iets nieuws op de markt voor die ruwe bestanden te converteren en dat het geen tijd van je rooft. Bedankt!
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Converteren kost gewoon een hoop tijd omdat het een erg intensief proces is voor je computer. Tegen de tijd dat de computers dit binnen een minuut kunnen, zijn er allang nieuwe codec's met veel hogere resoluties en veel meer compressie zodat het uiteindelijk nog steeds lang duurt.En 'vandaag de dag weggewerkt'.. Vroegah waren er 2 standaarden: AVI en MPEG. Nu is daar Realplayer, Quicktime en honderden codecs zoals DivX, XviD en weet ik wat allemaal bij gekomen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
![]() 'k ken er eigenlijk niet zoveel van ![]() Heb hier allessinds de laatste versie ... en kan zeker niet klagen, maar je hebt gelijk, enkel voor DVD's en images te kopieren. BTW: weet er eigenlijk iemand van jullie waarvoor Any DVD dient? ![]() Dat zit in het zelfde 'pakket' als Clone CD en Clone DVD. Slu. Djeet'n. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Brand/afspeel-programa gezocht | petertjesingel | Software Junkies | 6 | 28-09-2007 18:03 |
| Dvd Brand Software Gezocht! | AngeloMontana | Software Junkies | 2 | 20-10-2005 21:20 |
| Gezocht: KDE FTP Programma | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 13-10-2004 06:46 |
| 3d programma gezocht | Ice T | Software Junkies | 13 | 12-10-2003 13:13 |
| visualisatie programma gezocht | QuincMan | Software Junkies | 5 | 1-08-2003 13:46 |