| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Goeien avond, Ik heb weer een vraagje, de pc is nu inorde ik heb weer beeld maar nu dit. Ik heb alle drivers geinstalleerd (van de nieuwe pc) +windows op een nieuwe hdd, maar op mijn oude hdd waar ook windows opstaat en drivers van de oude pc en belangrijke progamma's. De nieuwe hdd staat op IDE_1 als Master (+nog een cd op slave) en de oude hdd staat op IDE_2 als Slave (+nog een cd op master). Nu wil ik een progamma starten van de oude hdd (die op ide2 dus) en werkt niet voor geen enkel progamma. Heeft iemand hier dee oplossing voor? Danku Bart |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Dan zul je je register over moeten zetten, wat volgens mij niet kan (ik kan het in ieder geval niet) maar misschien is er hier iemand die het wel weet. Sommige games kan je wel spelen zonder register, maar dan heb ik het over MOHAA en dergelijken. Ik denk dat het daaraan ligt. Suc6 ermee in ieder geval.
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Welja kijk ik mot die pc hier klaar hebben tegen morgenvroeg, en ben al erg slaperig. En het gaat niet om een spelletje ma serieuze progammas zo van een 500€ en meer... Ik had gedacht aan de 'installer' vanuit de oude hdd te laten installeren op de nieuwe hdd, gaat dat? maja als het lukt da progamma word door iemand van de medewerkers van dat progamma op de pc geinstalleerd dus ik betwijfel het een beetje of dat zou lukken. Greetz bart |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Als je de installatiebestanden nog hebt moet het lukken ja, (meestal iets van setup.exe) Wens je erg veel suc6 ermee!! En als het niet lukt dan zoeken we gewoon verder naar een oplossing :P
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2006 Locatie: Ruinerwold
| gaat idd alleen werken als je installatie bestanden hebt, zoals al eerder vermeld, is het register niet bijgewerkt... programma's moeten bij een nieuwe installatie net als drivers opnieuw geinstalleerd worden... bestanden zijn overigens wel te openen nadat het programma eenmaal weer draait! Btw, als je zo'n duur programma hebt ga je me toch niet vertellen dat je de cd's hebt weggegooid :s?? succes!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| En het via die medewerker weer op orde laten maken ? En als je alle opties wegstreept met 'ik heb geen cd's' of 'ik mag dat niet doen van mn pa' dan blijft er weinig over, zeker niet op de korte termijn... En bedenk volgende keer een duidelijke titel voor je topic alsjeblieft ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |