| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Voor mijn werk ben ik op zoek naar software/script waarmee ik een online survey in elkaar kan draaien. Ik heb ondertussen al te veel programma's bekeken, maar geen een doet eigenlijk wat ik wil. Weten jullie iets dergelijks op basis van PHP met eventueel MySQL dat het volgende kan: - Meerdere verschillende velden (tekst, tekstvak, radiobutton en vink) - Deze velden eventueel door elkaar heen - Aanpasbare layout, dus vraag boven of naast het invulvak, andere achtergrond etc. - Resultaten die makkelijk te sorteren zijn. Meeste forms sturen naar email, maar dit zou dus naar een database moeten of een flatfile. Als ik het maar naar excel kan halen en daar kan sorteren. - Liefst met de mogelijkheid verplichtheid van velden aan te zetten. - Eventueel ook een check van invulvelden, bijv. op email. Dat waren wel zo'n beetje de eisen. Hopelijk zijn jullie al eens iets tegegekomen. Als er een alternatieve manier is t.o.v. een database hoor ik dat ook graag. Ik bedank nu alvast omdat er vast een geweldige oplossing tevoorschijn komt.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ach, op zich zijn dit voornamelijk layout eisen, ikzelf vond het iig geen onmogelijk takenpakket. Door wat verschillende add-ons van een CMS systeem (CMS made simple) te combineren is het uiteindelijk gelukt om alle eisen in te willigen. Het was wat geklooi, maar het doet het.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
|
| « [php] menu
|
Nero Burner fout! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD Software | dragonfly | Software Junkies | 14 | 12-09-2007 21:50 |
| ATi AIW software bug | Eitje | Software Junkies | 3 | 9-07-2005 00:50 |
| LCD software | RayMan69 | Software Junkies | 3 | 8-03-2005 23:22 |
| Software voor LCD | brantje | Software Junkies | 2 | 22-10-2004 12:10 |
| software om fsb te verhogen | inanc_gangster | Software Junkies | 3 | 23-07-2003 21:07 |