| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Het verhelpt niet je probleem maar Nero is echt een bagger programma geworden en zo inmens groot, en dat voor een brand programma. Ik zou naar alternatieven zoeken, ik gebruik al meer dan een jaar CDBurnerXP Pro. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Wel weet ik dat nero 7 erg slecht is geworden (bijna een cd vol voor een brandprogramma )Moraal van deze opmerking -> Vraag eerst welke versie hij heeft.
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En nu gaan we weer het huidige probleem oplossen, in plaats van over de kwaliteit van Nero te zagen. Ja, Nero is tegenwoordig wel erg uitgebreid voor een brandpakket, so what ? Als ik een probleem heb met m'n auto koop ik toch ook niet een andere ? On-topic dus, aapjes ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waar heb je deze versie van Nero vandaan? Ik weet dat er OEM-versies zijn die maar 1 merk/type CD-brander ondersteunen. Misschien dat je zo'n versie hebt en dat die de juiste module voor jouw brander niet kan vinden?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| « Survey software
|
Help » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Nero & Bianco [Casebuild] | geek-style joris | Casemod Project Logs | 2 | 5-11-2006 10:11 |
| CRC error met Nero 7 | Don Zalmrol | Software Junkies | 6 | 14-01-2006 11:31 |
| CJ fout ? | Xghost | Area 1337 | 9 | 27-07-2005 22:21 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 16:51 |
| CD pattern burner | Dark Wanderer | Software Junkies | 13 | 3-06-2004 14:53 |