| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Sinds enkele dagen ben ik bezig met de functie tv-out, voorheen heb ik daar nooit naar omgekeken/gebruik van gemaakt. Nu heb ik alles aangesloten zoals het zou moeten, ik had bij de videokaart (Ati 9200) destijds een kabeltje gekregen (van S-Video---> video/tulp). Ik dat achter op de pc ingestoken en op de scart aansluiting op mijn tv. Alles aangezet en vrijwel meteen had ik beeld op de 2e monitor, de tv. Echter was dat beeld zonder kleur! Na vanalles geprobeerd te hebben heb ik nog steeds geen kleur, alleen zwart/wit. Waar zou dat aan kunnen liggen?? Info: Tv: vrij nieuwe Philips tv, ik schat een jaartje oud 3d-kaart: Ati 9200 Ik heb al vanalles geprobeerd en opgezocht maar dat heeft nòg niet mogen baten. Wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Oops:X:P, andere TV geprobeerd, andere kabel, ander scart aansluiting geprobeerd (voren op de tv ingestoken), software vanalles veranderd...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Instelling heb ik op PAL B staan, nstc heb ik niet direct gevonden maar volgens mij moet hij op PAL staan. Verder heb ik alles eens nagelopen en de tv op minder kleuren gezet (16 bit), andere frequentie (Hz), andere resolutie maar dat mocht ook niet baten. Net heb k ff een oudere, gare tv van zolder gehaald waarvan het beeld nogal trilt en daar heb ik dan wel weer kleur op. Het probleem met die tv is dat het niet fijn kijkt aangezien het nogal trilt. Dus om daar nou fatsoendelijk een film op te kijken is ook niet echt ideeal. Toen ik kleur had op die oude,gare tv heb ik direct die kabel omgeplugt naar die Philips (vrij nieuwe) tv maar daar heb ik dan nog steeds zwart/wit. Als ik dat dan zo zie ligt het aan de tv, alhoewel ik dat ook sterk vind aangezien die tv vrij nieuw is, in goede staat is etc. Wat dan nu het probleem is...? Denkt er soms iemand dat hij op NTSC moet staan?
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2006
| Heb ik ook gehad, en ik heb ook een oplossing gevonden Bureaublad --> Rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Tabblad Instellingen En dan moet je op scherm 2 klikken. Tenminste zo deed hij het bij mij wel en ik heb een ATi 9600XT. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zwart en zwart? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 6 | 2-07-2007 20:28 |
| Glazig zwart op mdf? | Eigeel | Casemod Junkies | 1 | 28-01-2007 11:22 |
| Zwart beeld na format c | Ultima | Hardware Junkies | 11 | 30-03-2004 10:57 |
| Wel beeld dan weer geen beeld | Willy | Hardware Junkies | 11 | 13-03-2004 12:39 |
| TV out alleen maar zwart/wit beeld ?? | Lampje | Hardware Junkies | 1 | 11-09-2003 21:12 |