| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Ik zit al een tijdje met een probleem eerst als ik iets met windows mediaplayer starte raakte mijn hele pc in een oneindige loop wat resulteerde in een blue screen of death. Na een beetje gerommel draait alles nu door maar met videobeelden raakt het filmpje zeg maar verdeel in 6 verticale rijen en een hele hoop horizontale rijen beeldjes. dit effect dus: ------ ------ ------ Ik heb al met de instelling van vanalles lopen prullen maar niks helpt ook realplayer etc doen het niet. Ik heb al een aantal vrienden hier gehad maar niemand ziet wat er fout is dus vraag ik hier maar eens of iemand een idee heeft. Ik heb overigens alle codecs etc geinstaleerd. ik heb helaas geen screenshot want als ik dit maak is het wma scherm gewoon zwart. ow voor ik het vergeet me system specs voor als iemand dan meer weet msi rd480 crossfire moederbord amd 3500 2x 521 mb ram x1800xt <---- dit lijkt mij de rotzooitrapper :/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik zou eens op internet de recentste versies downloaden, drivers op CD (ik neem aan dat dat sie stapel was) zijn meestal al verouderd voor ze in de winkel liggen ![]() Dus even bij de fabrikant zoeken voor de nieuwste drivers ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nou ik heb even de drivers van de ati site gedownload maar dat resulteerd weer in een bluescreen of death dus nu maar eens die van asus zelf downloaden misschien heb ik daar meer succes mee :/ . Ik kan hem terugbrengen naar de winkel maar het enige wat die doen is opnieuw windows instaleren en me dan vertellen dat het aan de drivers ligt, ik dus weer alles kwijt en de bak doet nog niet wat hij zou moeten doen ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| vage kleuren etc lijkt mij eerder een probleem van het filmbestand zelf, maar ik neem aan dat je al meerdere filmbestanden hebt geprobeert. Om er zeker van te zijn dat het niet aan je codecs ligt kun je altijd nog een programma genaamd G-spot downloaden (kweet zo niet meer hoe ik eraan kom, maar is vast makkelijk te vinden) daarin kun je het filmbestand laden, geeft aan of er fouten in het bestand zitten en geeft aan welke codecs ervoor nodig zijn en of je ze hebt. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik kan nu filmbestanden kijken maar het gaat een beetje ghetto ik moet eerst realplayer openen die krijgt dan het foute beeld en dan kan wma em goed afspelen :P . Niet ideaal natuurlijk maar mogt iemand nog een idee hebben meld het me maar. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lampen werken niet | tommot | Elektronica Junkies | 8 | 29-08-2004 12:05 |
| [LCD studio] Backgrounds werken niet | the widow maker | Software Junkies | 3 | 15-01-2004 22:19 |
| sata wil niet werken | red | Hardware Junkies | 5 | 2-06-2003 23:58 |
| Divx Ondertitels werken niet goed | partyboy | Software Junkies | 5 | 22-03-2003 23:19 |
| Tags werken niet op frontpage?? | Tentacle1 | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 2-01-2003 11:58 |