| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2006
| als ik probeer verbinding tekrijgen met mijn ftp server met het prog.flashfxp dan krijg ik de volgende melding [R] 530 cannot set root directory heeft iemand hier een oplossing voor |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je die server zelf opgezet? Het lijkt mij namelijk een fout in de configuratie van de server. Gezien de omschrijving "Cannot set root directory" lijkt het mij dat de root directory waar je heen gestuurd moet worden niet bestaat, of dat je niet de juiste rechten hebt om die te bekijken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Heb je thuis een router? Want het kan ook wel eens zijn dat je daar een port moet triggeren of zo voordat je in je Ftp-server kan van buitenaf. Die port wordt wel ergens aangegeven in het programmatje, en die port moet je dan openzetten in de configuratie van je router.
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor het connecten naar een FTP-server hoef je geen poorten open te gooien, dat is alleen als je zelf een FTP-server draait achter een router.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ja dat zeg ik, Het lijkt me nogal logisch dat hij hem zelf draait want hij zegt "mijn" Ftp-server. ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verbinding aan-uit-aan-uit | Pawiro | Software Junkies | 8 | 15-11-2006 22:56 |
| Verbinding via 2 routers?? | /Slash | Hardware Junkies | 9 | 1-02-2006 16:19 |
| [Server] PHP/HTML Server opzetten | Raven | Software Junkies | 16 | 24-08-2005 16:36 |
| Probleem bij het downloaden van FTP server | N34X | Software Junkies | 4 | 8-02-2004 19:44 |
| Server / Client probleem | Strakke-Wappie | Software Junkies | 20 | 2-12-2003 16:55 |