| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Hey, Ik ben al een tijdje opzoek naar iets om oude spellen te weer kunnen laten draaien. Is er misschien software om deze oudere spellen weer te kunnen laten draaien. Het zijn allemaal zon beetje spellen die vroeger op mijn oude Pentuim II draaide. En die nu niet meer werken op mijn Pentium IIII. Ik heb ook al gegoogled maar ben tot nu toe op niks uitgekomen. Misschien weet iemand van jullie misschien iets op die spellen weer te laten draaien. alvast Thnx
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan kijken of je de games onder compatibiliteitsmodus van XP kan laten draaien, dan kan je proberen of ze op Windows98 draaien.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Als het spellen zijn die onder dos draaien, kun je ook een dos-emulator gebruiken. Ik zelf gebruik Dos-box. Heb er zo geen link bij, maar ff googlen doet vast wonderen.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cpu fan langzamer laten draaien | wesjuhdabomb | Cooling & OC Junkies | 16 | 11-05-2007 08:43 |
| Oude spellen op Vista? | loekkie112 | Software Junkies | 13 | 18-11-2006 16:51 |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 15:54 |
| Hoe voeding op volle belasting laten draaien? | Foxie | Elektronica Junkies | 12 | 3-05-2004 23:43 |