| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2006
| Hallo allemaal. Ik heb dus 2 monitors en als ik bv een visualisatie van winamp of mn tv op mn 2e monitor wil zetten in fullscreen doet mn muis zo vaag dat ik amper nog wat kan doen op mn hoofdmonitor. Heel iritant dus . Aan mn x800xt zal het liggen . Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik er aan doen? want het is best wel vet als ik gewoon tv kankijken op mn 2e monitor tewijl ik aan het internetten ben op mn andere monitor. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Waar het aan ligt weet ik niet precies maar ik heb een soortgelijk probleem hier. Ik gebruik geen Winamp, maar bepaalde programma's fullscreen op de ene monitor, en andere programma's op de andere gaat niet altijd goed. Windows Media Player, MSN met videogesprek, dat soort dingen 'blokkeert' bij mij ook de andere monitor. Ik heb overigens een nVidia kaart, GeForce FX5700 TD (256 MB) met 2 19" schermen eraan, verder Ultramon actief, maar dat heeft geen invloed op het 'probleem' Ik heb voor mezelf geaccepteerd dat het niet goed werkt en eigenlijk ook nooit echt naar een mogelijke oplossing gezocht... Je bent iig niet de enige ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Apple beeldscherm doet redelijk vaag | GBCHEATER | Hardware Junkies | 5 | 13-02-2006 00:18 |
| Vaag | JD-Man | Elektronica Junkies | 6 | 3-07-2005 20:23 |
| Vaag die SP 2 | Hellion | Software Junkies | 4 | 6-12-2004 17:31 |
| Toetsenbord doet vaag... | defecto | Software Junkies | 7 | 1-12-2003 15:39 |
| brander doet vaag | riN | Hardware Junkies | 6 | 12-08-2003 20:34 |