| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ey op me pa's comuter staat zon achterlijk wannabe kazaa programma wat me zusjes gebruiken ik ging laatst daar heen om ff de pc uit te zetten doe ik em weer aan is onderste windows balk wit ipv van groen (windows XP) en er is geen netwerkverbinding meer als je bij netwerkken kijkt staat er NIETS meer en ook zegt windows dat de serbice uitgeschakeld is !!! en ik heb zelfs niets gedaan alleen de pc uitgezet |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Het kan zijn dat de service theme(s) uitgeschakelt is. Gewoon weer herstarten, of de pc herstarten en dan is het terug. Je zou ook ff een restore point terug kunnen zetten.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Eerst even fatsoenlijk_typen.exe installeren graag En verder de bekende reutemeteut, spyware scannen (hitman pro bijvoorbeeld), virusscannen, misschien het register eens opruimen, dat soort dingen wil nog weleens helpen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Configuratiescherm-->Systeembeheer-->Services-->Thema's Dan staat die service op een mode, zoals handmatig opstarten, Automatisch of uitgeschakeld. Dubbelklikken op een service en je kan er een aantal dingen mee doen, zoals die opstartmode veranderen, starten of stoppen etc.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| dank je maar alle vervicen staan uit en inschakkellen geeft geen effect echt en ik had ff gekeke bij de desktop instelling en er stata alleen windows classic en geen windows xp stijl meer bij moet dus het werk van een virus zijn |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
Voor mij is het altijd heel makkelijk als er iets mis is met de pc, gewoon XP opnieuw installeren, kost me nog minder tijd dan helemaal uit te zoeken wat er mis is, circa 40 minuten.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Probeer CCleaner eens ? Ik heb ook al eens fouten gehad met windows ook eens dat mijn thema's wegwaren vooral met die beue die je krijgt bij het opstarten of andere dingen ( 0x0000000000ceblabla). Ik gebruik CCleaner al ongeveer een maandje en ben er zeer tevreden mee :P Het is gratis: http://www.ccleaner.com/ Nog veel geluk ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Virus | Wolgarnaal | Software Junkies | 4 | 16-12-2006 12:56 |
| In mem Virus? | Hellion | Software Junkies | 3 | 21-03-2005 15:31 |
| Virus!!! | Djdevil133 | Software Junkies | 6 | 15-10-2004 19:48 |
| Mblaster Virus | YGkremer | Software Junkies | 5 | 15-08-2003 22:52 |