| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hallo, Ik heb de faq van software junkies doorgelezen maar ik kon niet vinden over wat ik zoek, namelijk:P Hoe verwijder ik cashe filles en registry files van programmas zodat mijn pc weer wat sneller kan functioneren. Ik ha een tijdje geleden last van het volgende, Ik had fraps geinstalleerd (eerst de trial version) daarna een retail version. Toen wilde de retail niet meer lopen omdat de tial reg keys had achtergelaten. En zo wil ik ook weten hoe je nee, daar zijn trials niet voor...
__________________ Had je wat? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Trials resetten is natuurlijk niet de bedoeling, het is de bedoeling dat je na de trailperiode óf stopt met gebruiken óf geld neerlegt En dat je het misschien tóch omzeilt is jouw probleem, als wij je daarmee helpen heeft binnenkort CaseJunkies een probleem. Daarom niet dus.Verder zou je eens met een register-cleaner aan de slag kunnen. Een gratis programma is bijvoorbeeld Crap Cleaner ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je moet wel voorzichtig zijn met het bewerken of verwijderen van regkeys. Maar, wanneer ik een applicatie ge-deïnstalleerd heb ga ik altijd de registry nog even na. Start -> Run -> Regedit (ENTER) Dan kan je in H_key Local Machine/Software de software installs zien. Ik zoek meestal naar de naam van het programma dat ik zojuist verwijderd heb. Ik raad je aan om een programma als Regcleaner gebruiken zodat je niet ongewenst opeens tegen blue sceens aan zit te hikken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Om in de gaten te houden wat een installer allemaal achter laat in je register: Sysinternals Regmon ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Dit is mijn grote vriend. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
We hebben duidelijk in onze policy staan wat wel en niet mag, en warez is een van de dingen die niet mogen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Neej, niet alles op mijn pc is legaal daar kom ik wel voor uit. Maar de reden dat ik dit zo modereer is dat anders CaseJunkies problemen krijgt, omdat we helpen met dingen die niet mogen. Dat willen we voorkomen. Dat er in de wereld illegale dingen gebeuren is een feit, dat ik ze persoonlijk ook doe is ook een feit. Maar dat CaseJunkies aan illegale zaken bijdraagt mag gewoonweg geen feit zijn of worden, want daar krijgen we gegarandeerd ellende mee. Ik neem aan dat ook jij nog lang hier wilt komen -ik wel tenminste- en daarom moeten we ons aan de regels houden. Een pérsoon die een programma illegaal installeert is nauwelijks te bestrijden maar een site die de helpende hand hiervoor biedt heeft zo allerlei instanties op hun dak hangen. Het is dus niet zo dat ik jou wil pesten of dwarszitten, want ik heb ook illegale dingen op m'n pc staan, net als ongeveer 100% van de rest van de gebruikers buiten het bedrijfsleven. [edit]En als ik nou niet zoveel type ben ik nog de snelste ook :P
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « Speedfan
|
Trackmania Nations » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] Kabels opruimen | Patuky | Casemod Junkies | 5 | 30-04-2007 11:33 |
| Bootmap in register | Hellfish | Software Junkies | 1 | 9-06-2004 16:56 |