| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2006 Locatie: Ridderkerk (zuid-holland)
| Hallo Ik had laatst het programmatje speedfan op mn pc gezet om ff mn temperaturen te checken. er stond iets van: Temp 1: -55 C Temp 2: -2 C Temp 3: 32 C (deze was van HD) klopt dat wel?? het lijkt mij een beetje raar dat het in je pc vriest namelijk :s
__________________ Je moet leren niet te kopieren heren, hou het zuiver! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Idd een beetje rare temp als je pc op normale wijze gekoelt wordt. Ik denk dat de instellingen niet helemaal correct zjin, ik zou dus ff kijken of je alles goeie hebt ingesteld. Welk mobo heb je? Probeer ook eens andere progjes like MBM, asus probe (indien je een aus mobo hebt) etc. (bij de download junkies hier zijn nog andere te vinden dacht ik) Welkom @ CJ trouwens ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| De temperaturen laten geven niet de goede sensors weer. -zoveel bijvoorbeeld betekend dat er geen sensor is aangesloten, en dus de maximale waarde wordt weergegeven. Even pielen met de settings dus.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Speedfan | case_freak | Software Junkies | 5 | 8-09-2005 16:50 |
| Speedfan uitleg | Speedyweedy15 | Software Junkies | 4 | 15-08-2003 13:18 |
| Error na drukken op read info in Speedfan 4.08 | Masterslave | Hardware Junkies | 0 | 9-07-2003 12:17 |