Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 17-01-2006, 18:06   #1 (permalink)

Standaard Rare letters in Word

Het gebuert meerdere malen per week dat ik rustig bezig ben in word, en dat dan opeens alle letters waar mijn muis of zo overheen gaat, er vreemd uit gaan zien. De letters zijn niet meer te herkennen, en lijken meer op een verzameling stipjes. Als ik vervolgens het document op sla, en mijn PC opnieuw opstart, doet word het weer normaal, maar het document dat ik opgeslagen had, kan word niks meer mee.

Op de computer draait windows XP pro, en microsoft office XP meen ik. Dit kan ik nu niet nakijken, aangezien de problematische computer in een ander huis staat.

Wat zou dit probleem kunnen veroorzaken, en wat zou een eventuele oplossing kunnen zijn?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgloeiende letters in acryl annuh Casemod Junkies 28 26-02-2007 11:37
Rare e-mail brantje Area 1337 11 6-12-2005 01:57
veeeeeeeel te kleine letters op internet GBCHEATER Software Junkies 11 14-01-2004 16:05
EDIT! Hoe de letters van de schijven veilig veranderen? N34X Software Junkies 17 10-01-2004 17:28

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.