| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Hallo, wji hebben nu thuis een nieuwe printer de HP psc 2175 all-in-one. Nu is het volgende probleem de Computer (Windows XP) ziet de printer niet als een printer maar als een Wisselbare Schijf. Wat moet ik doen om de printer gewoon als printer de kunnen gebruiken. De Driver kan ik niet installeren. Omdat hij zegt dat het apparaat niet aangesloten is maar hij is degelijk aan gesloten want windows herkent hem gewoon als Wisselbare schijf.... help!
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Windows herkent de ingebouwde kaartlezer van de printer als verwisselbare schijf... De Printer zelf herkent ie ook wel, maar daar heeft ie de drivers niet voor. Wat je kan doen is naar apparaatbeheer gaan en alles handmatig installeren. Maar volgens mij is de manier om de printer te instaleren : 1 ) Printer aansluiten maar niet aanzetten. 2 ) setup CD draaien die je erbij kreeg 3 ) Printer aanzetten 4 ) Wil dit niet lukken dan moet je de exe of msi van de drivers opzoeken op de cd en die draaien. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij de meeste moderne HP's (USB) die ik heb aangesloten moet je eerst de setup draaien en tijdens die setup wordt gevraagd of je de printer wil aansluiten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| klopt.... maar zodra ik hem aansluit ziet hij gelijk de printer als een wisselbare schijf en bij de installatie kan ik alleen maar verder door de optie verder gaan zonder printer aan te sluiten te nemen.
| | |
| | #6 (permalink) |
| jazeker ik volg alle instructie's. Het rare is eerst deed hij het wel gewoon namelijk op onze andere oude pc maar omdat die pc zon beetje afgeschreven was hebben we hem maar op deze XP aan gesloten. ik heb het handboek gevolgd... ik heb de installatie gevolgd zover als mogelijk dus ik weet niet waar het probleem zit.. maar het rare is als ik een Flashcard in de Printer stop kan ik hem wel gewoon uitlezen via de pc. En volgens mij ziet de Pc de Printer gewoon als een soort Cardreader... in plaats van een printer
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ok Thanks hij werkt! Nu zit ik alleen nog met het volgende.. Als ik de printer aan heb staan en ik start de Pc op dan herkent windows hem niet. Maar zodra ik de printer uit heb en start windows op en zet dan de printer aan dan herkent windows hem wel. Weet iemand hier iets op? of er een optie in systeembeheer aangepast moet worden ofzo?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor printer heb jij? | Redox | Hardware Junkies | 18 | 10-09-2005 03:00 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 23:05 |
| ? Printer delen | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 9-01-2005 13:11 |
| [vraagje] Printer Mod | Murmo | Casemod Junkies | 17 | 10-02-2004 19:47 |