| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Hey ik heb laatst motherboard monitor gedownload en daar wat met de settings van de thermische diodes gekloot om da bepaalde dingens ni klopten zoals -5 voor case temperature enzo. En nu geven programma's als sisandra en everest men cpu verkeerd aan 70°c(bij gewoon surfen) mss klinkt dat bij jullie als een normale stressed temperature maar als jullie weten dat ik een scythe ninja heb als heatsink en dat men bios maar 27°c aangeeft bij opstarten denk ik gewoon dat het ergens een fucked up readut is kan ik erngens de setting van mbm terug veranderen ofzo.Of ergens kijken welke diode waar zich bevind. Er staat in men manual niets hierover ik heb een gygabyte 8s655fx-l moederbord en een pentium4 NORTHWOOD 3.2ghz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Probeer eens MBM de deinstalleren, kijk of dat helpt. Zo niet dan kun je misschien nog proberen met systeemherstel (standaard Windows XP feature, zie Windows Help) de boel terug te draaien. En als dat niet werkt gaan we verder proberen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Ik denk dat het gemaakt is hij geeft geen 70°c meer aan. Het zou evengoed nog een foute meting kunnen zijn maar uiteindelijk zijn de meeste moederbordmetingen wel fout denk ik.
__________________ Voor men specs en pics <A HREF="http://specs.tweak.to/13119" TARGET="_top">look no further |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Corecenter en Everest zijn het niet eens over de CPU temp. | mr.stijntje | Hardware Junkies | 4 | 22-03-2007 20:30 |
| everest | creeper89 | Software Junkies | 5 | 27-07-2006 19:14 |
| Vraag over Lavalys EVEREST | brantje | Software Junkies | 4 | 5-09-2005 14:32 |
| CD-writer fucked up | sOlAr | Hardware Junkies | 23 | 1-08-2003 20:50 |