| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey, Need for speed Most Wanted is de nieuwste game in de NFS reeks. Nieuw in deze titel is dat je de politie kapot kan rammen. Ook kan je watertorens,bezinne stations omverschuren om de politie af te schudden. Als je eenmaal "visual contact" verloren bent van de politie dan moet je een shuilplaats zoeken. Ook in deze game is er weer de mogelijkheid om auto's te tunen. Ik weet dat de meeste cj'er hem nog niet hebben maar ik wel (en nee ik heb hem niet gedownload). Ik heb hem laten inporteren ik kon gewoon niet wachten, ben een zeer grote fan van NFS.De grafische factor gaat soms zie je in de schaduw nog blokken. Ik kan alles perfect draaien @ 1280*1024 en alle settings op het hoogst. Tijd voor wat screenshots: ![]() ![]() Uitleg: Boven je radar zie je een vlam dit is hoe erg je gezocht wordt. 1 vlam is gewone politie 2 vlammen is barricades en rammen door lichte SUV 3 vlammen is zware suv en staatspolitie 4 vlammen is kraaienpoten en undercover agent en helikopter Zo als jullie zien kan je het behoorlijk bond maken. Nieuw is de zo genaamde bullet modus die je standaart bediend met je rechter control. Als je die indrukt gaat alles langzamer je kan dan beter sturen in linke situaties. Verder is er natuurlijk de Nitro makkelijk om een politie mee te rammen. Of in een race tegen de klok. Op de site van EAgames kunnen jullie een demo van Need for speed underground downloaden. Have fun! Brantje en Stonestrong BTW savegame request en statussen kunnen hier ook gepost worden ![]()
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
56% al lol ik zit gewoon met die politie te spelen :P
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 november 2005
| Citaat:
- HyPz | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Leuk spel dat most wanted, iets wat ik in de voorgaande 2 delen miste is Dhr agent, gelukkig is die nu wel weer van de partij.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Ik kan mij uiteraard vergissen, maar volgens mij is die niet te koop .Het schijnt btw dat de tuning (waar het voor mij om ging bij nfsu2) er achteruit op is gegaan... ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Raar genoeg is de tuning op de psp wel redelijk uitgebreid, en je kan de M3 GTR gewoon kopen wat zover ik weet bij de pc versie niet mogelijk is. Wel zijn er minder auto's om uit te kiezen... Binnenkort de black edition voor de pc binnen, dan maar effe kijken hoe snel ie uit te spelen is ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| De BE heeft dat wel, die bmw gtr3 de blackedition heeft gewoon 2 autos meer(een echte Amerikaan, en die getunede BMW) en wat vinyls unlocked vanaf het begin van het spel, voor de rest niks anders dan de "ordinaire" nfs mw 57% al btw ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2005 Locatie: De Steeg
| Ik krijg m ook ben alleen bang dat ik 'm niet op de hoogste resolutie kan spelen maar mijn video kaart kan nog wel een beetje verder geklokt worden ![]()
__________________ I've got a chip in my head... What's your excuse??? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| @brantje; mooie carrera GT Hier draait ie rustig op hoogste resolutie. Maar ik ben aan het overwegen om Omega drivers te gebruiken ipv de officiele Catalysten. Heeft iemand beter ervaringen met omega of is de winst gering??
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hapering in most wanted. | boyac | Software Junkies | 7 | 1-10-2006 19:18 |
| Wanted: 18650 ! | Lampje | Elektronica Junkies | 9 | 15-01-2004 19:16 |
| [WANTED] DVD-player met subs | bundy | Software Junkies | 9 | 27-11-2003 16:40 |
| win XP -> win 95 LAN help wanted!! | kaozz | Software Junkies | 12 | 5-03-2003 17:28 |