| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Goedendag, ik zit op dit moment met het volgende probleem, en weet niet of het nu hardware of softwarematig is, maar ik verwacht het laatste: Ik heb de cd's van 18 wheels of steel maar weer es tevoorschijn getoverd, en de demo van convoy gedownload, maar nu krijg ik het niet draaiende op mijn systeem. Als ik het spel installeer, inclusief dirextX9c en zo, krijg ik geen fouten en dergelijke. MAar als ik het spel opstart, krijg ik eerst een instellingenmenu en die staat normaal ingesteld. Als ik vervolegns op Play druk, knipperht het beeld enkele keren om vervolgens weer gewoon in windows te komen, zonder enige vorm van foutmelding te krijgen. Ik gebruik de nieuwste drivers van mijn videokaart, wat volgens de fabrikant het probleem moet oplossen. Ook heb ik de nieuwste versie gedownload van het spel en gepatcht. Ik zou verder geen dingen weten waar het aan zou kunnen liggen. Spec's: Celeron 2600, @stock speeds Asus P4p800-se 512 MB ram Gigabyte radeon 9200 128 mb
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Helaas geeft hij nog steeds het zelfde probleem. Alleen nu krijg ik van dte voren nogw el een zwart scherm, en hierna knalt ie toch weer terug naar de desktop. Daarna wil het hele spel niet meer lopen.
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Met het geluid van mijn onboard kaart hoor ik het nog wel, ook loopt hij alle tests in dxdiag vlekkeloos af. @ Thadeez: Het ene spel zal nu zon 2 jaar oud zijn, en convoy is dit jaar augustus uitgekomen. Mijn pc voldoet aan alle systeemeisen, dus daar zou het hem niet aan kunnen liggen zou ik zo denken. Alleen is het vreemde dat hij het op de pc van mijn broer wel gewoon draait, terwijl die een bijna identiek systeem heeft (hij heeft minder ram). Dus kan het hem niet aan de software liggen (zou ik zo zeggen).
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ati radeon 9200 | Cosmical | Hardware Junkies | 4 | 3-10-2005 15:37 |
| 2 Schermen op een ATI Radeon 9200 | SubZer0 | Hardware Junkies | 11 | 8-02-2005 20:21 |
| Steel Gaming Glove | Hellfish | News & Review Junkies | 26 | 7-05-2004 20:15 |
| Geheugen Ati Radeon 9200 | Hardware Junkies | 15 | 19-04-2004 21:30 | |
| [OC GPU] [Ervaring] Sapphire ATi Radeon 9200 Atlantis 64mb | Masterslave | Cooling & OC Junkies | 57 | 22-01-2004 21:05 |