| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| ik heb zon kut handycam en een filmpje gemaakt hoe kan ik dat naar .MPG omzette op me pc snap er nix van ik heb echt geen verstanvd van die apparaten en software en hoe knip ik me chapters eruit pff ben al 3 uur bezig maar op internet staat niets dat werkt :@ ik heb nu die DVD in me DVD speler en nu wat?ik kan nergens een duidelijk website vinden waar NORMAAL stata omschreven hoe je een dvdtje omzet naar een mpeg bestand ADMIN EDIT Je vorige berichten zijn verwijderd. Een vraag stellen is prima maar dan op een normale manier en zit niet om negatieve aandacht te vragen. Bla bla bla doe je maar op MSN. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
Een sony handcam sluit je aan via firewire, waarna je met Adoble Premire het raw data caputered. Hiervan kan je een mpg/avi file maken. Is dat duidelijk genoeg? Of moet het zo: JeHu Mo3T meheeet AdoBleh HeHut BehHEEltd DoeNHoEnt! wHeEEtJeeeh?. | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Juist Ik zeg: * zit er geen handleiding bij je apparaat ? * zit er geen helpfunctie in je software * een schrijnend gebrek aan hoofdletters Conclusie: als het nog steeds niet lukt mag je netjes een nieuw topic openen wat wel onze huisregeltjes (zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet) voldoet, en een meer gerichte vraag zou ook niet gek zijn. Dank voor uw aandacht.
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| stukken mpeg knippen | GBCHEATER | Software Junkies | 17 | 8-02-2004 22:28 |
| Film ondertiteling | Reeferke | Software Junkies | 9 | 3-12-2003 23:29 |
| Film in 27 WinRAR bestanden? | Neonracer | Software Junkies | 5 | 9-11-2003 21:36 |
| Xvid film splitsen met ???? | Soefkenijn | Software Junkies | 18 | 15-05-2003 16:26 |
| Film: The Bourne Identity | Wabs | Area 1337 | 10 | 26-03-2003 17:22 |