| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Ok, hier ben ik weer eens met een van mijn problemen... Ik starte mijn eigen pc net op en tot mijn verbazing kwam het inlogscherm maar niet in beeld, dus rebooten was de enige oplossing. Hierna gebeurde hetzelfde en na deze poging kon ik wel opstarten in de veilige modus van Windows XP. Maar op geen enkele andere manier kan ik opstarten. Het meerdere malen achterelkaar rebooten werkt niet, een systeemherstelpunt van een paar dagen terug pakken werkt ook niet. Weet een van jullie misschien een andere oplossing dan een complete re-install van Windows? PC Specs: AMD Athlon XP 2400 768 MB RAM Asrock K7S41 mobo Sapphire Radeon 9600 Pro 256 mb Videokaart Maxtor 20 GB HD Western Digital 200 GB HD Windows XP Professional MvG, Flupke
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb je ook al eens gekeken bij confrugratiescherm, gebruikersaccounts? Staat er een vinkje bij ''Het welkomsvenster gebruiken''?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Dat heb ik net bekeken via de veilige modus, dat staat ook aangevinkt.
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik geloof dat het probleem iets anders ligt. Flupke kan alleen via veilige modus in windows komen. Normaal blijft zijn computer hangen wanneer het inlogscherm zou moeten opkomen. Klopt dit?
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Als het inlogscherm moet komen, blijft de pc inderdaad hangen. Is daar iets aan te doen, of zal ik maar beginnen met formatteren?
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ow, ik had het vanmorgen verkeerd begrepen, was tenslotte ook nog èrg vroeg Heb je wat bijzonders geinstald ofzo sinsdien het probleem is? Je kunt natuurlijk ook nog ff de nodige belangrijke files vast leggen in veilige modus en dan het zaakje formateren. Dat zou ik zoiezo als eerste doen mocht je dat nog niet hebben. Maar als je via de win xp cd opstart kan je misschien ook eens reperatie proberen...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb gisteren een nieuwe geluidskaart geinstalleerd <edit> hierna deed alles het nog, sinds vanmorgen heb ik er problemen mee </edit>, en repareren gaat niet, dan krijg ik een melding dat de Windows die al geinstalleerd is, een nieuwere versie dan op de cd is. Files die ik moet hebben staan al op mijn andere HD. ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ok...Dit is raar...Nadat ik mijn pc aanzette, duurde het een half uur en toen deed alles het gewoon weer Maarja, ik zal vannacht eens scannen op virussen. Toch bedankt voor de vele en snelle reacties.MvG Flupke <edit> Na alweer een restart deed hetzelfde probleem zich voor. Na 6 keer formatteren en windows installeren, heb ik de boosdoener gevonden. De drivers van mij nieuwe geluidskaart deden ervoor zorgen dat het inlogscherm verdween. Oplossing: geluidskaart eruit, formatteren en de geluidskaart terug brengen. </edit>
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 20:36 |
| windows XP | Mika4D | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 13:51 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 22:37 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 15:52 |