| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Bestaan er ook Revorery Tools voor USB Sticks??? Heb zelf al ook al gezocht maar dan krijg ik allemaal hits hoe je verwijderde foto's kan terug halen van een geheugen stick van een digitale camera. Wie kan mij helpen??? Arigato* Voor de mensen die willen weten waarom ik deze tool zoek. Een goede kennis bewaard op zijn USB stokje zijn hele opleiding van af het begin tot nu. Gister heeft die gene nog bestanden op deze USB stok gezet. Maar op een rare wijze was de USB stok helemaal leeg vandaag. (De USb stok wordt altijd netjes gestopt voor dat deze uit de USB poort werd gehaald). Ja heel stom om dit te doen, om je hele opleiding op een USB stick te bewaren (De Baka**) * Arigato: is het Japanse woord voor (al vast) bedankt - dank je wel. ** Baka: is het Japanse woord voor idioot.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb stick dood? | dazzler | Hardware Junkies | 10 | 16-09-2007 15:29 |
| ATI Tool 0.27 probleem | Sendar | Cooling & OC Junkies | 4 | 19-06-2007 13:47 |
| Inloggen met USB stick | eXistenZ | Software Junkies | 2 | 27-11-2004 20:36 |
| Sony memory stick | Redox | Hardware Junkies | 3 | 23-06-2003 00:28 |