| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik was eens benieuwd wie allemaal aan webloggen doet, zelf kwam ik er gister achter dat het wel een relexte manier is om je dagelijke ding te spuien die je anders zou zeggen in je MSN nickname. Meestal ziet mijn MSN nick er zo uit: UMG//eXistenZ.NL | Stefan | Bericht van de dag/week oid. maar nu doet ik het zo: UMG//eXistenZ.NL | Stefan | www.stefansweblog.tk en spui ik mijn gal op de weblog. Veel meer ruimte enzo, veel relexter. Voor degenen die er nog meer aan doen, post hiero ff de URL van je weblog, en ik gooi een linkje op de mijne. Natuurlijk wel terug linken he ![]() Voor degene die het ook wel wat lijkt: Om een weblog te starten zou ik Simpel PHP Blog nemen, lekker makkelijk in gebruik, en niet te veel onzinnige opties. Nog 1 tip; als je een weblog host op je eigen host, en je knupt er een .tk adres aan, zoals mij, zed dan in vredesnaam die gare banner uit. Een hoop mensen weten niet dat dit kan, maar dit kan je gewoon uitzetten bij www.dot.tk onder My Marketing - Dot TK Linker Promo. Wel even inloggen vantevoren natuurlijk.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| www.umg-clan.nl is van mij, (12 euro per jaar) maar om dan steeds www.umg-clan.nl/blog te moeten typen is ene beetje lam. Als ik een nieuwe wil moet ik weer zo'n brief schrijven richting SIDN als ik een nieuwe aan wil vrage waar ik gewoon te lui voor ben Waarom .nl als .tk ook werkt?
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Wat maakt het uit, lol! Ik geef in ieder geval niets om al die logs, wat een onzin staat er meestal (lees: altijd) op. Doe mij maar een potje CS. ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Ik ben er eergisteren eentje begonnen, dus er staat nog niet veel op :P . http://www.wyger.nl/usr/daantke/weblog/index.php |
| | |
| | #6 (permalink) |
| /edit Laat maar, hier stond onzin. Je weblog neigt niet richting Cu2, ik had even vluchtig gekeken en zag je banner bovenaan, ik dacht daar gaan we weer Maar et valt wel mee qua spam gehalte.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie heeft er ideeën? | brantje | Casemod Junkies | 49 | 14-04-2004 18:09 |
| [Reclame] Heeft het nog zin? | the widow maker | Area 1337 | 15 | 19-09-2003 17:39 |
| wie heeft een gsm mod? | squid | Area 1337 | 27 | 6-05-2003 21:47 |
| Wie heeft hem al? | T-Mug | Area 1337 | 12 | 17-04-2003 19:30 |
| Triops, wie heeft ze ook? | Thunderman_303 | Area 1337 | 9 | 15-04-2003 18:33 |