| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik zit hier met een klein probleempje. Ik heb een PDF gedownload en nu is er een pagina in die PDF die ik weer apart wil opslaan als PDF. Is het uberhaupt mogelijk om een pagina op te slaan als een nieuw PDF document? Ik heb al gekeken bij Adobe en Google gebruikt maar ik kon niets bruikbaars vinden. Ik heb ook al geprobeerd de pagina te selecteren en te plakken in Openoffice.org en dan exporten naar PDF, maar helaas, er zitten plaatjes in en dat neemt Adobe niet mee in zijn selectie, althans dat lukte mij niet. Iemand die mij hiermee kan helpen? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zou je die link ook eens hier willen posten, zelf vind ik het ook wel interessant, voor school. Op school heb ik n.l tegenwoordig vrijwel geen boeken meer maar ik moet die via een server ''downloaden'' (lees: openen) in pdf.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Het is een trail versie. Er komt wel onderaan de PDF dan een watermerk te staan met "Buy it and the watermark removes" of iets dergelijks. Linkje as requested. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Thnx! Ik ga deze eens proberen... Mochte er nog iemand iets anders weten gooi het in de groep .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| @ Masterslave, je zei dat als je een pagina selecteert en deze ergens plakt (voorbeeld Word document) dat de plaatjes niet mee komen. Er zit naast de button ''selecteren'' een button ''momentopnamen''. Met deze functie kan je een plaatje selecteren en deze plakken waar jij wilt, dus bijvoorbeeld in dat word document. Ik weet niet of het perse een PDF file moet zijn? Zo nee, dan kan je natuurlijk wel die pagina wat je appart wilt hebben naar b.v een Word document omzetten. Ik heb me zo dus maar geholpen .
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ok dank je wel. Ik had het nodig om de hw.info plattegrond op mijn PSP te zetten als PDF. Ik had net een programma geinstaleerd om PDF en txt files te kunnen lezen. Dus ik wilde dat even uitproberen. Op de plattegrond leek de beurs groter dan het eigenlijk was, dus ik had hem niet nodig. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Wanneer je al een pdf creator op je pc hebt staan, installeert deze vaak een extra printer. Je zou dan deze pagina kunnen afdrukken met die printer, en zo een pdf maken. Wanneer je dit wil (en dus zonder reclame), zou je hem ook ff naar mij kunnen sturen met de pagina nummer en doe ik het ff voor je ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
![]()
__________________ Heul nie! | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| KLIK PDF995. Dit tooltje bestaat uit twee installatie bestanden. Een printer driver Een Converter tool Dit progje is met elk programma te gebruiken dat kan printen. Als je op Ctrl+P drukt en dan PDF995 kiest inplaats van je printer en dan op OK, wordt er gevraagd waar je het bestand wil opslaan. Daarna komt er een scherm tevoorschijn met twee knoppen eronder "Koop de PRO versie" en "Blijf graties versie gebruiken". Je mag zelf kiezen welke knop :P Handige tool gebruik het zelf ook vooral voor school als ik een verslag digitaal moet inleveren bijvoorbeeld.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Seriele Bar Code Reader MT-203 | Lampje | Hardware Junkies | 1 | 26-04-2005 21:57 |
| Plaatjes niet juist opslaan met IE | DJD xtreem | Software Junkies | 4 | 20-05-2004 22:10 |