| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Hey casejunkies, Ik heb een probleem met f.e.a.r. Soms blijft ie helemaal hangen als k wil laden, of soms ook tijdens het spelen, en met de multiplayer blijft ie ook soms hangen, k heb m al een paar x opnieuw geinsteleerd, maar helpt ook nie, trekt mij computer het mischien niet? Ik heb een: AMD Sempron 2400+ (oc naar 1.95 ghz) 512 mb geheugen Shuttle MN31 Ati radeon 9800 pro 265 mb en een maxtor 80 gb. Waar kan het aan liggen? Alvast bedankt |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Kijk eens met het programma Everest Home http://web.t-online.hu/fiery/downloa...esthome220.exe En dan kijken bij sensors Miss kan je ook eens op spyware of virussen scannen |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
En ik heb al McAfee, Hitman en CCleaner erdoor heen gehaald, geen resultaat... | |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Q-Tec :/ :/ Ik bedoel, het zijn niet de beste voedingen. Heb zelf een tijdje gebruik gemaakt van een 300 watter, en dat heeft weinig problemen opgeleverd, maar je hoort ook verhalen... ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dat was ook exact de reden waarom ik een tijdje Q-Tec gebruikt heb. Kun je niet proberen ergens even een poosje een andere voeding te lenen om te testen ? Overigens voldoe je niet helemaal aan de recommended systeemeisen maar het lijkt me niet dat dat het probleem is.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Inderdaad, dat moet niet het probleem zijn. Zelf heb ik ook een Q-Tec 550W voeding. Het zijn niet de beste voedingen maar ze doen hun werk opzich wel. Geen problemen nog mee gehad... Hoe zit het trouwens met je VGA drivers case_freak? Omdat dit een nieuw spel is kan het nog wel eens zijn dat er wat driver issues zijn. |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #15 (permalink) |
| Nieuw probleempje... K zat net de multiplayer te spelen, en werd k er opeens eruit gegooid, met de mededeling van: er is een probleem voorgekomen en een fout-rapport maken en die zooi ![]() En met de singleplayer zei ie: disconected from server ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC blijft hangen? | sero | Hardware Junkies | 10 | 5-05-2005 11:41 |
| Met rechtsklikken systeem 10 sec hangen. | joboris | Software Junkies | 5 | 15-09-2004 16:29 |
| Ledjes parralel achter een weerstand hangen | eXistenZ | Elektronica Junkies | 11 | 18-05-2004 10:34 |
| Gameboy LCD aan je pc hangen? | eXistenZ | Elektronica Junkies | 2 | 14-05-2004 13:09 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |