| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb dus voor 80e keer weer hetzelfde probleem. Het verrotte probleem dat windows niet wil installeren. Nadat windows tijdens te installatie voor de eerste keer gaat rebooten dan begint alles gewoon weer opnieuw. Ik heb dit probleem al eerder gehad en toen kon ik het oplossen door de hdd in een andere pc te formatteren en toen wou windows wel installeren maar dat werkt nu ook weer niet. Ik heb de hdd al geformatteerd (met windows install, vanaf een andere pc, met een bootflop en fdisk) Alle hardware/software werkt wel! windows xp heeft ook al eerder gedraait op de pc (met dezelfde hardware). Boot volgorde etc staat ook goed maar het lijkt erop dat er gewoon geen bootrecord word geinstalleerd want iedere keer zegt mijn pc dat ie geen bootrecord op de hdd kan vinden. Ik heb al 3 verschillende xp cd's geprobeert (zowel legale als iets minder legale). Heeft iemand een oplossing?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En nadat de setup je pc reboot, heb je in je bios ingestelt dat ie van HDD moet booten?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | ||
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
De harddisk is denk wel goed, als slave schijf werkt ie namelijk wel goed.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Nee, hij geeft: searching for boot record floppy: not found ide-0 (me hdd) not found cdrom: found En dat is na de eerste reboot van de installatie. Het lijkt er dus op dat ie de bootrecord niet wil zien. is er niet een manier om na de eerste installatie van de bestanden zelf een boot record op de schijf te zetten? of is het een ander probleem?
| | |
| | #9 (permalink) |
| Heb je al op msn staan, moet je alleen wel online zijn ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Probeer eens te booten van CD, dan systeemherstel kiezen en in de herstelconsole 'FIXBOOT' en 'FIXMBR' intikken. Dan maakt je systeem een verse bootrecord aan.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Kun je systeemherstel doen dan als je Windows nog niet geinstalleerd staat ? Overigens, Brantje: het is geen probleem als er slechts twee mensen met elkaar naar een oplossig zoeken, het mág natuurlijk via msn maar via het forum kunnen anderen er ook wat van leren. Offtopic zaken zien we liever via msn gedaan worden maar dit kan prima op het forum gebeuren, dat is geen enkel probleem.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Dat het 'gewoon' aan de cd ligt is misschien wat kort door de bocht, maar ik heb inderdaad ook cd's waarvan ik zonder problemen kan installeren, en cd's die op sommige systemen dit soort fouten gaan vertonen. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Probeer eens een andere CDRom speler, ik heb het hier ook gehad met m'n server, die CDspeler wilde gewoon de helft niet lezen / kopieren, zodat de setup steeds fout ging. Toen ik de DVDspeler uit m'n game bakkie pakte wilde het heel best.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 13:40 |
| 80 MM fan installeren | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 3 | 11-11-2007 20:18 |
| Kan sommigte oude games niet meer installeren. | Don Zalmrol | Software Junkies | 4 | 31-05-2006 09:43 |
| knoppix installeren | Hellion | Software Junkies | 5 | 15-02-2006 09:29 |
| maffia installeren | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 10-02-2004 18:55 |