| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Hallo, Bij mijn baas zijn compter wil windows niet meer afsluiten. Het is een p4 1,5 ghz met 256 mb ram. En het draait op windows 98 We hadden hier adsl aangesloten en sinds dien wil die niet meer afsluiten. Want als we aflsuiten denk je dat alles goed gaat maar hij blijft staan bij windows afsluiten. We hadden er ook nog een netwerkkaartje ingezet maar ik wil liever eerst kijken of het softwarematig licht dan dat ik meteen in de kast ga zitten schroeven. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft gr.william |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb je ook al eens een update uitgevoerd? Edit: Na wat gegoogle lijkt het mij dat het probleem softwarematisch is. Welke programma's, d rivers heb je als laatste geinstaleerd?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| OKe, De update had ik al geprobeert maar hielp niks. Waar ik echter wel achter ben gekomen is dat het aan het nertwek licht. Want als ik de netwerkabel eruit haal dan sluit die wel normaal af. Dus ik denk dat die een toepassing niet kan afsluiten wat met het netwerk te maken heeft. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| probleem na afsluiten computer | realiks | Software Junkies | 5 | 16-07-2007 17:37 |
| Pc start niet meer op | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 7-10-2006 21:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 07:00 |
| pc start windows niet meer op | Nike | Hardware Junkies | 21 | 17-06-2005 15:50 |
| [CO] na OC start hij niet meer op | Code-X | Cooling & OC Junkies | 8 | 27-01-2004 16:22 |