| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maja... Ik heb een nieuwe videokaart gekocht: Ati radeon 9800 pro 256 mb. En ik heb drivers geinstalleerd, en nu heb ik gezien dat er nieuwe zijn, dus die heb ik ook ginstalleerd. En nu wil ik mijn com opnieuw opstarten, en dan geeft ie aan: CLI.exe - toepassingsfout Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen. Wat moet ik nu, ik wil er niet te veel zelf aan klooien, want strx sloop k m mischien... Ik hoor het graag... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Laat 'Windows Systeemherstel' een belletje rinkelen ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Met een herstelpunt sloop je je VGA niet. Gewoon doen dus. Neem er eentje van 2 weken terug en de zaak zou moeten werken. Als je nog bang ben het probleem op te lossen, moet je 'm toch naar een computerzaak brengen. (En je pc dan vanzelf ook, daar zittie in)
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Kan het mischien zijn omdat ik catalyst control center en control panel ofzow geinsellerd heb?? http://img157.imageshack.us/img157/9108/pict12518pr.jpg[/url] |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Twee control panels kán best fout gaan, probeer de oudste eens weg te gooien. Als dat niet helpt zet dan een herstelpunt terug van vóórdat je je nieuwe VGA geinstalleerd had. Gooi dan je oude drivers en meuk weg (alles wat met je VGA te maken heeft) en installeer het hele nieuwe zwikkie opnieuw.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Sommige dingen zijn al uitgevonden hoor, dat hoeft niet nog een keer.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Het ging erom dat je een herstelpunt herstelde, met andere woorden: je gaat terug naar een moment waarop alles nog wel werkte. Probeer eens via Configuratiescherm->Software eens alle Ati catalyst control centers e.d. te verwijderen, start dan je pc opnieuw op om XP de standaard drivers te laten gebruiken, en download en installeer dan nog een keer de Catalyst drivers.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati catalyst | NecroCide | Hardware Junkies | 4 | 20-08-2005 18:12 |