| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Oke, even een introducie: Mijn kameraad werkt op een visserskotter, en op deze boot willen ze graag een neiuwe systeem hebben. Het oude computersysteem wekte nog met dos, en was hierdoor niet overal meer bruikbaar voor. Hierdoor heeft hij besloten een nieuwe computer te kopen en die te laten draaien op WinXP. De oude software, Quodfish 110, werkt niet onder windows. Hier is een nieuwe versie voor ontwikkeld, namelijk Quodfish 610 (linkje). In het oude systeem zijn allemaal punten gemarkeerd, zoals vaargeulen voor het dicht bij de kust vissen, en een aantal wrakken. Om dit handmatig over te zetten, zou zon 2 amand duren, en is hierdoor dus niet mogelijk. Nu is mijn vraag dus, is het ook mogelijk om de markeringen naar de nieuwe versie te exporteren (op wat voor manier dan ook). Ik heb al contact opgenomen met de fabrikant, maar die heeft tot nu toe nog niets laten weten. Ook kon ik niets op internet vinden. Ik hoop dus dat iemand van de mensen op dit forum hier wat van weet. Bij voorbaat dank. [Edit} even toegevoegd dat ik contact heb opgenomen met de fabrikant [/edit]
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Database over zetten naar de nieuwe versie werkt dat niet? Doe maar een gok hoor heb er verder geen verstand van ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zou het ook eens telefonisch proberen..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Citaat:
Wij wouden dit doen tijdens de winterstop die binnenkort begint, maar wouden zo veel mogelijk complicaties voorkomen, aangezien we niet graag op een wrak varen of iets dergelijks. (het wad is een verraderlijk gebied he!) Citaat:
Ik zal maandag nog eens proberen, aangezien ik het vermoeden heb dat de helpdesk niet weekends te bereiken is. Toch bedankt voor de tips tot nu toe. [offtopicmode]Wat doe ik fout met het maken van quote's. ik krijg nooit de naam te zien van wie ik de quote maak[/offtopicmode]
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan | Li-Unit | Software Junkies | 7 | 10-05-2008 16:59 |
| Opzoek naar een nieuwe case | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 1 | 11-06-2007 16:09 |
| Wat doe je als je zoekt naar een nieuwe videokaart? | boyac | Hardware Junkies | 4 | 31-08-2006 21:30 |
| Data overzetten naar nieuwe Hd | toetje | Software Junkies | 6 | 19-02-2005 15:31 |
| HDD met gegevens overzetten. | Bart_Banaan | Software Junkies | 14 | 20-01-2003 06:21 |