Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-09-2005, 18:13   #1 (permalink)

Standaard (Quodfish) data overzetten naar nieuwe versie?

Oke, even een introducie:

Mijn kameraad werkt op een visserskotter, en op deze boot willen ze graag een neiuwe systeem hebben. Het oude computersysteem wekte nog met dos, en was hierdoor niet overal meer bruikbaar voor. Hierdoor heeft hij besloten een nieuwe computer te kopen en die te laten draaien op WinXP.

De oude software, Quodfish 110, werkt niet onder windows. Hier is een nieuwe versie voor ontwikkeld, namelijk Quodfish 610 (linkje).

In het oude systeem zijn allemaal punten gemarkeerd, zoals vaargeulen voor het dicht bij de kust vissen, en een aantal wrakken. Om dit handmatig over te zetten, zou zon 2 amand duren, en is hierdoor dus niet mogelijk. Nu is mijn vraag dus, is het ook mogelijk om de markeringen naar de nieuwe versie te exporteren (op wat voor manier dan ook).

Ik heb al contact opgenomen met de fabrikant, maar die heeft tot nu toe nog niets laten weten. Ook kon ik niets op internet vinden. Ik hoop dus dat iemand van de mensen op dit forum hier wat van weet.

Bij voorbaat dank.

[Edit} even toegevoegd dat ik contact heb opgenomen met de fabrikant [/edit]
Oud 30-09-2005, 19:01   #2 (permalink)

Standaard

Database over zetten naar de nieuwe versie werkt dat niet? Doe maar een gok hoor heb er verder geen verstand van
Oud 30-09-2005, 19:10   #3 (permalink)

RA-ART's schermafbeelding

Standaard

Misschien even met de helpdesk bellen van Quodfish of Chartworx Holland B.V.
Deze mensen kunnen je het beste helpen.
Oud 30-09-2005, 19:52   #4 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik zou het ook eens telefonisch proberen..
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2005, 20:01   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Database over zetten naar de nieuwe versie werkt dat niet? Doe maar een gok hoor heb er verder geen verstand van
Aangezien ik het neiuwe systeem nog niet draaiende heb, kan ik dit niet proberen. Mijn kameraad is namelijk financieel afhankelijk van dit systeem en werk. Hierdoor kunnen wij op dit moment niet het risico nemen om dit uit te proberen, aangezien de kotter maandag weer weg moet.

Wij wouden dit doen tijdens de winterstop die binnenkort begint, maar wouden zo veel mogelijk complicaties voorkomen, aangezien we niet graag op een wrak varen of iets dergelijks. (het wad is een verraderlijk gebied he!)

Citaat:
Misschien even met de helpdesk bellen van Quodfish of Chartworx Holland B.V.
Deze mensen kunnen je het beste helpen.
Ik had vanmiddag al een poging gedaan om contact op te nemen met iemand van chartworx, maar kon deze niet bereiken op 1 of andere vagen manier. (lag hem bij KPN blijkbaar)

Ik zal maandag nog eens proberen, aangezien ik het vermoeden heb dat de helpdesk niet weekends te bereiken is.

Toch bedankt voor de tips tot nu toe.

[offtopicmode]Wat doe ik fout met het maken van quote's. ik krijg nooit de naam te zien van wie ik de quote maak[/offtopicmode]
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan Li-Unit Software Junkies 7 10-05-2008 16:59
Opzoek naar een nieuwe case _PhanToM_ Hardware Junkies 1 11-06-2007 16:09
Wat doe je als je zoekt naar een nieuwe videokaart? boyac Hardware Junkies 4 31-08-2006 21:30
Data overzetten naar nieuwe Hd toetje Software Junkies 6 19-02-2005 15:31
HDD met gegevens overzetten. Bart_Banaan Software Junkies 14 20-01-2003 06:21

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.