| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 augustus 2005 Locatie: Leeuwarden
| Ik moet voor school booten vanaf usb , nu was mijn vraag welke besturings systemen zijn klein genoeg om op usb te passen. Heb 128 - 512 mb sticks tot de beschikking. Voorkeur gaat uit naar OS die op 128 of 256 past. Ik heb een al pc die booten van usb ondersteunt dus dat is al klaar. Hoop dat iemand me kan helpen. Laatss, Angelo |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| http://www.flonix.com/article.php?id_article=113 http://featherlinux.berlios.de/about.htm Google is je vriend ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Slotjes omdat het probleem opgelost is doen we in principe niet aan. Als er geen reacties meer komen zakt het topic vanzelf naar onderen in de lijst. Overigens had je wel een slotje kunnen krijgen voor het feit dat het kennelijk nogal een vrij eenvoudige zoekvraag was (met twee links ben je al tevreden), én het feit dat we hier geen huiswerkhulp zijn ![]() Maargoed, een slotje op verzoek doen we dus niet ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Versienummers] Windows versienr lezen vanaf commandoprompt | FireWurX | Software Junkies | 10 | 21-01-2004 17:52 |
| kan je met een realtek lan kaart booten vanaf lan ? | inanc_gangster | Hardware Junkies | 15 | 17-11-2003 22:28 |
| [XP] Hoe vanaf een netwerk installen? | Bart_Banaan | Software Junkies | 23 | 17-09-2003 00:14 |
| [MSN pop-ups] Hoe kom ik er vanaf? | the widow maker | Software Junkies | 10 | 9-08-2003 23:55 |