| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Hallo, Voor een oude laptop ben ik flopies nodig van windows 95(98 wil denk ik niet) alleen hoe maak je van die installfloppies? Ik heb al een poos gegoogled alleen kon het niet vinden. p.s. Als je mij die floppys wil doneren of een andere manier weet om aan die floppys te komen meld het dan maar :P Donaties zijn altijd welkom.
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Neem aan dat je diskettes bedoelt? Floppie's, met twee p's schrijf je dat. http://www.nerdlabs.org/bootdisks/ Upgrade je google-skillz! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Bedoel je niet die installatie-diskettes ? Stuk of 23, die je dan stuk voor stuk in de drive moet stoppen Overigens kan ik er heel misschien voor je aankomen, maar tis eigenlijk niet eens legaal ![]() En ik heb weleens iemand horen zeggen 'Als Windows 95 loopt doet 98 het ook', om wat voor systeem gaat het ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Bedoel idd de installatiefloppies. Specs: cpu: intel 486 hdd 500 mb Verder kan ik er nu niets uit wijs komen.. Het is trouwens een Olivetti Echos 48.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op een 486 gaat Windows 98 vrijwel zeker niet werken.. [offtopic] darkking: Mooie Engelse zinnen in je sig kunnen leuk zijn, maar schrijf ze dan wel goed ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Citaat:
Tis een beetje weglopen voor het probleem maar je kunt het ook te moeilijk maken volgens mij...
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik denk dat hij nu gewoon pech heeft. Ik kan ook wel via marktplaats aan de floppies komen alleen daar vragen ze 15 euro ofzo ervoor..
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 20:36 |
| windows XP | Mika4D | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 13:51 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 22:37 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 15:52 |