| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| NetLimiter, gebruik ik hier ook, om zo mijn zus tegen te houden van het te erg verkloten van mijn latency in spellen. //EDIT: Je zult 't wel op afzonderlijke computers moeten instaleren. :EDIT\\
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De url's in je adresbalk worden niet verwijderd als je je Geschiedenis wist.. hoe je ze wel weghaalt weet ik op het moment ook eventjes niet ![]() Bij Firefox kan je met Shift-Del handmatig url's weggooien uit de balk, zodat er geen 'verdachte' url's meer staan maar je niet je hele lijst kwijt bent.. :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Echter, als je een adres invoert vult ie soms nog wel aan tot een hele URL, en daarmee zou 'suspicious content' alsnog zichtbaar kunnen worden :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als ik op het pijltje rechts van de adresbalk klik krijg ik inderdaad ook niks te zien, maar als ik op mijn toetsenbord pijltje naar beneden druk dan krijg ik een hele lijst te zien. Wellicht kan je het met Ad-Aware verwijderen? Ik weet dat die ook dergelijke lijsten opspoort en schoonmaakt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| « Speedfan
|
flopies windows 95 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| data recovery tools | rzenith | Software Junkies | 4 | 5-10-2007 11:43 |
| page contains no data | blackgoth | CaseJunkies Support en Feedback | 12 | 4-05-2004 12:14 |
| USB Data kabel | Pietjuh | Software Junkies | 2 | 24-01-2004 18:36 |
| HELP!!! Me data is weg | Neonracer | Software Junkies | 15 | 20-11-2003 16:13 |